Gå til innhold

Er så trøtt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde denne trøttheten skulle gi seg i 2. trimester, men føler fortsatt at jeg er på underskudd når det gjelder søvn.

Det har sikkert litt sammenheng med at jeg er forkjølet, men er så lei av å føle meg sånn. Hadde vært deilig med litt overskudd.

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg er 18+0 i dag og er også kjempe trøtt enda.. Går bare å gleder meg til den dagen da trøttheta er over.. Blir slitsomt i lengden..

Langt på vei?

Skrevet

Uke 23 var vendepunktet her. Hadde da tatt jerntilskudd i nesten 3 uker, og endelig forsvant den forferdelige trøttheten.

Håper det gir seg snart.

*klem*

Skrevet

for meg har trettheten kommet tilbake.Er kanskje en time iløpet av dagen jeg ikke er trett.Og den timen er fantastisk.

Ellers går jeg rundt i tåkeland,og lengter etter sengen min.

Er i uke 25,og har hatt det slik 1-3 uker nå.

Skrevet

Har du prøvd jerntilskudd? Det hjalp meg..

Skrevet

jeg er 25 uker nå og vert trøtt gjennom hele svangerskapet..

jeg sov en del på ettermiddagene før..men sover ikke ordentlig på natta våkner hele tida..

så jeg slutta med de middagslurene..

men det hjalp ikke..sover like dårlig på natta uansett.

så på jobben går jeg nærmest i koma..

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg er fortsatt trøtt, kanskje ikke fullt så trøtt som de tre første mnd, men slett ikke så opplagt som jeg er til vanlig. Jeg er 19+3 i dag og hadde håpet at det snart skulle gi seg....

Skrevet

Godt å se det er flere som er trøtte. Er også i uke 25 og det ser ikke ut til å gi seg:( Har tatt jern lenge men ser ikke ut til å hjelpe .....men det er faktisk dager innimellom som er bedre så det er jo lov å håpe.

Vi kunne hatt værre plager enn dette jenter!!!!!!

Skrevet

He he velkommen i gjengen. Kan ikke akkurat skryte av energien om dagen nei..Enda jeg tar vitaminer og jern.. Orker ingen ting nesten jo... Men men for håpe det bedrer seg etterhvert da.. Har i hvertfall ingen kvalme, ble kvitt den ganske fort..Og takk gud for det..

Lykke til da :-)

Skrevet

Jeg var også kjempetrøtt - helt til jeg fikk pressa meg i gang med trening igjen. Jeg kan fortsatt være trøtt, men hvis jeg trener litt så våkner jeg igjen:-) Men det er jo tungt å komme igang med å trene når man er trøtt da... Har også fått mindre vondt i hodet etter at jeg begynte å trene.

Skrevet

er i uke 28. ikke så trøtt som eg var de 3 første mnd, men mangler liksom energi.

Skrevet

Er i uke 21 og blir bare mer og mer trøtt:( legger samtidig med 6 og 8 åringene mine)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...