Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en mindre koselig dag i dag! Fått spotting i dag.. brunt slim. Det betyr at mensen kommer om to dager. Kroppen har lurt meg skikkelig denne gangen... Ble nesten sjokkert over at jeg ikke var gravid. I tillegg tålte ikke lillepus maten jeg ga ho i går og ho har dreti oppå alle ledningene i kroken ved tv`en. Så jeg må vaske vekk det. Æsj!!

Men nå skal jeg bare se frem imot en ny prøveperiode;) Gir absolutt ikke opp av at tanta kommer. Er bare inn i min 2pp, så det er fortsatt håp!;)

Lykke til alle dere andre denne mnd;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig , da maria! Testa også neg. i dag, men ingen spotting enda , da. Les vintersol sin tråd så kanskje det hjelper på humøret.. Var virkelig en koselig start på dagen synes jeg iallefall. :0) Lykke til videre!

Skrevet

Huff og huff... ikke lett å få den spira til å sitte!! Men jeg er helt med på det vintersol sier og tenker. Det er akkurat sånn jeg tenker og. Tror det er kjempeviktig å ikke miste motet. Er folk her som har blitt gravide etter 15pp. Venninna mi fant ut at ho var gravid i går... etter 3 år som prøver!!! DET gir meg håp! Håper at det gir alle her inne håp;) Nå gleder jeg meg til en ny mnd som prøver... med alle gleder og sengekos det måtte føre med seg!

AnLin: Så lenge ikke tanta di har kommet,så er det jo en sjans for at du er gravid;) Lykke til;)

Skrevet

hei Maria!

trist å høre at dagen startet så dårlig!

-håper det skjer noe fint som gjør dagen din litt bedre!

hvis ikke hjelper kakao alltid meg! Eller bake en bolledeig om du har tid! Viktig nå som mensen dukker opp at du er litt snill mot deg selv, vet du! Og så har du lov til at mannen din skal ta seg litt ekstra av deg i dag! Si det som det er; i dag har jeg en skikkelig dårlig dag, jeg trenger at du er ekstra snill!

(det funker på min, iallefall! får jeg lov til å være liten sutrete jente en liten stund.. fine tingen)

og takk for skryt for tankene mine da! snille jentene:)

lykke til med ny pp! :) kanskje klaffer det, og så får du julibaby i stedenfor! :)

Skrevet

Så søt du er!!;)

Jeg skal jammen sutre litt til mannen min i dag ja!!! Har boller i fryseren og skal ta dem opp. Elsker boller..haha!!

Og kakao skal han få ta med hjem fra jobb.

Føler meg såååå mye bedre med noen godord fra dere jentene her inne;)

Er veldig godt å ha noen i samme situasjon som oss selv, ikke sant??

Vi får kose oss gjennom mensen og litt snop og ekstra stell fra menna våre!!

Skrevet

ja til den!!

og menn er helt inneforstått med at vi har det litt vondt og at de skal være litt forsiktige rundt mensen. hehe

og det er så flott å ha noen her inne å snakke med! Kan lissom ikke snakke med noen om prøvinga. Dersom det klaffer for oss snart, kommer faktisk den offisielle historien til å være at;

"oops, dette var ikke helt planlagt nei.. men vi er veldig glade og gleder oss fælt da!" hehe

-lettere å få sympati som gravid student da. slipper at folk spør:)

Skrevet

Haha!! Så bra! Så på tv nå. En dame som sier at ho er blitt gravid. Mensen kom, men bare stoppet etter to dager og da ho testa var ho pinadø gravid. Typisk at det kommer akkurat nå;)

Hehe... ikke planlagt nei.. hihi.. Er absolutt lov til å komme med en hvit løgn når det gjelder slike ting!! Klart man får mer sympati som gravid student.. hvertfall om det ikke var planlagt engang;)haha!!

Mannen min er utrolig forstelsesfull og snill. Kommer ofte med varmt vann i en bøtte slik at jeg kan putte bena oppi og kose meg.. Er godt å ha en mann som bryr seg så mye. Og veldig godt å ha dere her inne;)

Skrevet

oioi, farlig å se sånne ting på tv!

nei, nå har jeg endelig kommet meg opp på malerommet mitt!

flott, radio og utsikt.. så fiint!

mennene er bra de. vet jammen ikke hva jeg skulle gjort uten! Det er disse små tingene som er romantikk.. ikke roser og sånn.. men bøtte med varmt vann, eller at mannen min vet akkurat hvor han skal stryke og trykke for å lindre menssmertene mine.. eller bare at han kommer en tur opp fra kontoret sitt i kjelleren for å gi meg et kyss og høre om alt står bra til?

*forelska* hihi

Skrevet

åååå! ER SÅ ENIG, SÅ ENIG!!

Det er de små tingene som teller ja.. Som håndplukka blomster som venter etter jeg har dusja og varmeflasker under dyna nåe jeg legger meg;) Er fortsatt forelska jeg også!!!

Så koselig at mannen din stryker og trykker på magen din for å lette mensensmertene!!!;) Det er ekte romantikk!!!!;)

Nå må du bare kose deg på malerommet ditt!! Maler endel jeg også forresten.

Klem

Skrevet

gjør du? så moro:) du har ikke lagt ut noe på nett, da, så jeg kan få se?

jeg har egentlig en stor skoleoppgave jeg nå, men jeg må nok skisse litt til før jeg begynner åmale på den.. nå bare koser jeg meg med noen andre ideer. mengdetrening, mengdetrening, mengdetrening! som en av lærerne mine sier:)

har dere vært sammen lenge eller?

Folk syns jeg er litt smågal fordi jeg fremdeles er så forelska (vært sammen i 7 år til våren, og gift i snart et og et halvt..) klarer ikke å bare sitte der uten å stryke litt på han, lissom..

han er jo så flott! :)

*sommerfugler i magen*

Skrevet

Har ikke lagt ut noe på nettet!! Har du?? Studerer du kunst??

Vi har vært sammen i 4 år vi nå;) Gifta oss 29.juli i år. Våre venner sier også at vi ser så forelska ut ennå, og det er vi. Gir hverandre masse kyss og klemmer hver dag! Så morsomt at dere er forelska etter 7 år!! Det er jo kjempebra! Ikke alle som er det skal jeg si deg!

Hvor gammel er du?? Jeg er 24.. utdannet barnevernspedagog.

Er deilig å ha forelskafølelsen ennå.. at man må styke og ta på den andre;)

Skrevet

Ja, jeg studerer kunst:)

tar sikte på å bli produktdesigner, ettersom det å leve som maler ikke er så veldig lukrativt.. går jo 20 på dusinet..

Jeg har lagt ut litt på nettet, men veldig lite. blir mest skoleoppgaver om dagen, og det er jo hovedsaklig kjedelige ting som skisser og perspektiv og teknisk tegning..

du kan kikke på bloggen min om du vil, har lagt ut litt forskjellig der. (mye rart på den siden altså! veldig mye rart! men du finner fotoalbumene mine til høyre på siden.) www.boblepaa.spaces.live.com

tror jeg da.. evnt må du bytte om på live og spaces, husker aldri:)

jeg er 22 år, fyller 23 til våren.

Forelskafølelsen er viktig den. trenger ikke ha den alltid, men det er så godt når den stikker til! :) så er jeg jo gift med min besteste venn i hele verden også da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...