#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Ang alt det du trenger til babyen..skal skrive liste tenkte jeg og kjøpe litt no og da..men er redd jeg glemmer av noe.
Skilpadden Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 http://www.babyshop.no/77_Utstyrsliste2003.pdf Her er en liste. Hvis du ikke rekker å handle inn alt før den lille kommer, kan jo pappaen handle litt mens du er på sykehuset. Dessuten får du sikkert masse gaver i barselpresanger. Vi fikk veldig mye klær!
Flyme Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Seng Madrass Sengekant Tisseunderlag Stellebord Bilstol Baby call (baby nova) Babyluer Barnevogn med myggnett, regntrekk Dyne Sengesett Bleiebøtte Bodyer Strømpebukser/sokker Babyteppe Stelleveske Voksipose Flasker/smokker Gulpekluter Vaskekluter Smekker Brystpumpe Bitering Bæresele Vippestol Lekematte Utedress til vogn Brystkrem Ammeinnlegg ull Ammebher Zinksalve Apotekmappe
Flyme Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Dette var min liste. Har sikkert glemt noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå