AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 og den var negativ som forventet. Håper bare tr kommer snart sånn at vi kan starte igjen! :0) Om den kommer nå har jeg en ok syklus å gå ut ifra neste gang. Dette var den første etter p-pille-slutt så en kan jo ikke forvente allverden heller. :0) Siden vi ikke gjorde noe ekstra annet enn sex denne gangen, tenkte jeg og prøve el.-tester neste gang for å sjekke at alt er ok sånn sett. :0) Blir spennende. :0) Komme da tr!
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Æsj så kjedelig da.. Men da kan du jo satse på at den klaffer neste pp.. Ny pp nye muligheter og masse morro=o) Klem
VinterSol+2 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 ja!! hvis du ligner meg blir du egentlig ekstra kåt når du har mensen..(fordi det lissom ikke er "mulig"..) da har du god tid til å planlegge nye angrepsvinkler for å lure mannen din til ekstra mye sex! kjøpe noe sexy undertøy i smug eller noe.. hehe,, jeg har en skuff med masse rart i som bare venter på å bli brukt..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 hehe.. nye angrepsvinkler, ja.. :0) Skal jommen tenke litt på det. hehe. Blir nok litt ekstra kos neste pp , ja! hehe.
VinterSol+2 Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 hihi, det er ganske morsomt, egentlig.. å pønske ut ny lure måter.. skulle nesten ønske at mannen min var litt vanskeligere å få til sengs.. sånn at jeg fikk litt utfordringer å bryne meg på!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 :0) Ja, mannen min trenger jeg ikke å be to ganger heller for å si det sånn! Herlig det , da.
VinterSol+2 Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 ja, ganske flott å ha en som liker deg SÅ godt, er det ikke?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2006 absolutt! Leste at du malte et bildet til din gravide venninne. Så flott gjort! Misunner folk meg kunsteriske , kreative evner! :0)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Det var trist å høre. XXXX for at du får positiv test neste mpned. Imellomtiden finne angrepsvinkler? *ler*
VinterSol+2 Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 takk! håper hun blir glad da, hun er visst ikke så verst til å lage bilder selv, men det har jeg ikke sett noe av enda (ble kjent med henne her på BIM, så forholdsvis nytt bekjentskap;) kan jo hende hun syns det er heslig! huff. håper ikke det. HAr hatt skikkelig driv i dag, føler jeg får det litt til!
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Hmmm... du tror ikke det kan være håp siden TR ikke har dukket opp da?? Jeg lurer på om jeg må teste i morgen. Klarer ikke vente lenger Men har på følelsen av at TR kommer som vanlig... Nå sitter jeg her med foten på en stol. Tråkket over på vei til jobb idag og har hovnet ganske mye opp. Heldigvis en rolig dag på jobben, så har sluppet å gå så altfor mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå