Gå til innhold

Hvordan går det med Heggedal/Asker/Røyken?

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist!

Jeg er i dag 8+1 uker på vei, kvalme og humørsvingninger styrer mye av hverdagen, men ellers går det bra!

Siden jeg har termin heeelt i slutten av mai, regner jeg med noen av dere har hoppet over til 2 tri allerede?

Håper alt står bra til med mammaer og spirer!

Fortsetter under...

Hei,

Morsomt at du skrev, for hadde tenkt å skrive et lite innlegg selv å høre hvordan det går med oss :) Er nå akkurat begynt i uke 11, og sultfølelse og kvalme er med meg ennå. Blir artig når vi har kommet over den magiske uke 12 grensen alle sammen. Da blir alt liksom så mye mer realistisk.....og mer virkelig føler jeg.... :) Skal noen av dere etterhvert på disse BIM treffene i Asker? Det kunne jo ha vært en fin måte å møttes på og bli kjent? I slutten slutten av november er vel de fleste rundet uke 12 og vi kunne hatt et treff? :)

Ha en fortsatt fin dag!

Hei hei.

Her rusler det og går.. er sykemeldt om dagen.. så det blir lange dager her... hehe.. er 10+2 nå og gleeeder meg til og komme i uke 12=) Hadde vært kjempe koslig å møte dere. kan jeg spørre hva alderen på jentene er? jeg er 22 år=)

Jeg er 28! Er gjerne med på et treff i november, runder de magiske 12 sånn midt i mnd ca. :o)

Har en bim gjeng fra forrige svangerskap, og vi hadde og har enda mye glede av hverandre! Neste uke skal vi ha samlet 1 års dag for gullungene våre! Veldig ok å ha noen i samme situasjon altså!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...