Gå til innhold

Fødsels historie;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det over...... etter 9 laaaaaaaange mndr er prinsen ankommet. kl 02.30 på fredag den 13. startet riene, etter at slimproppen gikk uken før og et par dager m litt blod i utfloden.Riene var ganske uregelmessige, men jeg vekket sambo og ringte mamma (som skulle passe storesøster) mamma klarte ikke vente så hun kom rundt 04.00. vi satt ute og drakk litt kaffe og slappet av. Prøvde å ta tiden på riene, det var mellom 6-10 min mellom hver. Smertene var ennå ikke sånn kjempe vondt. ringte føden, de sa at jeg bare kunne komme når jeg selv ville, for det var viktig at jeg følte meg trygg. da klokken var 8.30 ville jeg dra....fremdeles ikke sånn super vondt. satte oss i drosjen og la i vei til Riksen. Og selvfølgelig midt i rushen da!!! fikk 6 kraftige rier på de 20 min det tok å kjøre....au litt mer vondt nå ja! kom på sykehuset kl 9.00. ble mottatt av 2 jordmødre, verdens beste. fikk supert rom m badekar og greier, for det ville jeg prøve. sjekket åpningen, 5cm alt...oi...etter at jm. hadde gjort det satte alt i gang i rekord fart.......30min m sterke rier fyf.....dette hadde jeg glemt,AU! så plutselig måtte jeg bare presse, og på 3 rien var han ute 10.03. lyn fødsel.....Jm, kalte det en drømme fødsel, helt uten smerte lindring, rakk jo ikke det badet da! he-he. Neo var 3515gr og 53cm ....verdens fiiineste lille gutt. alt bra og vi dro hjem 2 dager etter at han kom til verden......så ikke gru dere til fødsel, det kan gå så fint som m meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig historie, gratulerer så masse!

Skrevet

Drømmefødsel ja. Noen som har det. Gratulerer så mye. Kos dere masse

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten. Kos dere! ;o)

Skrevet

Gratulerer med prinsen!!! ha en koselig tid fremover!

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg også..så herlig med så rask fødsel:)

Skrevet

Gratulerer så mye med Neo!

Godt å høre så hyggelige hiustorier, spesielt fra Riksen. Skal føde der om ikke alt for lenge, forhåpentligvis. Gruer meg egentlig litt, så det er så godt å høre at det kan gå så flott!

Lykke til videre, og kos deg masse med gutten din:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener;) lykke til alle sammen:)

Skrevet

For en fin liten historie!

Gratuelerer så mye :)

Skrevet

Så fin historie:) gratulerer!

Skrevet

Sånn fødsel vil jeg også ha, hehe. Gratulerer masse med lille Neo! :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg skal også føde på Riksen og håper på en fin opplevelse slik som deg!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen og en kjempefødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...