Gå til innhold

en liten undersøkelse ang smokk og flaske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min vil ikke ha verken smokk eller flaske..lurer på om det er vanlig at babyer som ikke bruker smokk heller ikke vil ha flaske...eller er det bare noe eg tror..

det eg lurer på er det noen som ammer og har baby som tar smokk, men ikke tar flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår tok smokk allerede fra uke to (MAM-smokk). Forsøkte å gi han flaske (Avent-tut) rundt fire uker, men det ville han ikke ha. Prøvde 2-3 ganger, men ville ikke. Da byttet vi til MAM-tutt på flaska, og han drakk på første forsøk... :o)

Skrevet

jenta mi vil kke ha smok eller flaske. har prøvd de fleste merker men det er ikke snakk om.....

Skrevet

Min tar verken smokk eller flaske heller... Har også lurt på om det er en sammenheng.

Skrevet

Lillesnupp her har hverkent tatt smokk eller flaske. Nå har vi ikke prøvd flaske men annet enn vann, siden jeg ammer og vi ikke har hatt behov for å prøve med mm eller mme.

Hun drikker faktisk ikke vann heller på normal måte, ikke av kopp, flaske, glass... you name it. Må liksom hele det i munnen hennes, men vi øver oss da:-)

Så jeg tror også at de som ikke tar smokk heller ikke tar flaske..

Skrevet

noen flere?

Skrevet

Har aldri brukt smokk til noen av mine, men har ikke vært noe problem å bruke flaske til dem ved behov. Har ikke brukt flaske særlig mye, likevel har det vært helt problemfritt å få dem til å ta flaske når det har vært behov for det. Har likevel stort sett brukt tutekopp eller vanlig kopp når de har fått annen drikke enn pupp.

Skrevet

Da eg var baby ville ikkje eg ha smokk, men eg tok flaske. Jenta mi tek nok både flakse og smokk, også da eg ammet.

Skrevet

Jenta mi tar flaske og har gjort det siden hun var 6 uker gammel.

Men ikke planer om hun tar smokk!

Skrevet

Jenta mi ser fornærmet på meg hver gang jeg tilbyr både smokk og flaske, ikke tale om at hun tar noen av delene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...