Gå til innhold

Alba32 og "attpåklatt"!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver leve etter klisjeen "aldri så galt at det ikke er godt for noe":)

Og nei, ikke brette opp ermene, brette opp buksebena:) (hmm, ja for det hjelper nok....) hehe

Aprpopos dårlig humor... Gullsmokken.. jeg humrer for meg selv hver gang jeg ser reklamen for den her på sidene. På islandsk betyr nemlig ordet "smokk" kondom! Så når jeg ser "gullsmokken" får jeg et helt annet bilde inni hodet mitt enn det som er på reklamen:) Og så skjønner jeg ikke helt hva en gull-kondom har med det å bli gravid å gjøre:)

Oj... ser for meg albamannen.... *hva skjer nå liksom...hjelp..??*

Lykke til ihvertfall!!!!!!!!

Mannen i huset har pakket inn salamipakken i to poser, og guttungen får det bare når han smører selv eller pappen gjør det....

Men, er heller ikke så kvalm nå.... hehe. Var det i går kveld....men det takler vi... for da ligger eg jo bare på sofaen og ser tv likevel.. ååå ikveld er det prison break igjen!!!!!!!Jippi.. det er så spennende..

Ler for meg selv her nå..... :-D

Er vel best å brette opp buksebeina ja, og ikke bare ermene.

Er 100 % sikker på at det faller bedre i smak hos albamannen ;-))

Jeg følger også med på prison break. Spennende!

Fikk ikke sett forrige torsdag, så vi tok det opp og så den i går kveld. Skjer noe her nå altså....

Dere får kose dere med Prison Break i kveld. Jeg begynte aldri følge med på den, selv om det var planen. Var så mye som skjedde på torsdager en tid, så jeg datt helt ut.Litt sent å hoppe inn nå. Jeg er helfrelst på LOST og gleder meg til det starter igjen!

Nå skal jeg gå, kino og kafe venter. Får som sagt ikke koblet min lille laptop opp hjemme for tiden, så jeg stikker bare innom her mens jeg er på jobb.

Ha en super kveld, og så sees vi vel kanskje her i morgen?

Kos dere!

Annonse

God morgen!:) Fredag!!!!!!!!!!!!!!:)

Hvordan er formen?

Hadde en super kveld med kafe og kino. Fikk endelig sett "Little miss Sunshine" og lo så jeg gråt. Helt klart en film for mennesker med sort humor og sansen for dysfunksjonelle familier på film:) Og, blir det barn noen gang skal de ALDRI få være med på missekonkurranser når de er små. Finnes jo heldigvis ikke i Norge, men sånn i tilfelle det skulle dukke opp; NEI!

Var Prison Breake bra? Fikk med meg de siste 3 minuttene. Ikke det styggeste brødreparet som har vist seg på skjermen det der nei....

Sånn apropos middag i går; sambo hadde stekt seg laks i går han. Problemet er bare at han sliter litt med å skjønne at det ikke er så lurt å ha plata på full guffe hele tiden, så osen lå som et teppe over hele leiligheta da jeg kom hjem. Han var superfornøyd, syntes det hadde vært godt:) Så i dag føler jeg at jeg stinker svidd laks..... Fresht. Men gir ham mange poeng for å ikke ha stekt pizza men laget "ordentlig mat":)

Skal dere gjøre noe hyggelig i dag?

Prison break var bra som vanlig det ja.. og brødrene... mmmmm!!!!

Uff, stekt fiskelukt... ugh!!!

Men poeng til han likevel.

Min mann er kjempeflink på kjøkkenet!!! Han så regjerer i helgene, men han skal jobbe MYE i helgen!!! sukk!

Men skal klare meg..

I dag skal eg ut på jakt etter nye sko.. og det er pyton!!! Liker det ikke!!

Så kommer sikkert hjem med alt annet.. hehe!

Formen er topp den Nutmeg!!! Takk for at du spør!!!

Klem!!!

Jeg bruker bestemme meg for at jeg skal kjøpe genser, så finner jeg bukse. Nå trenger jeg ny jakke, og lurer litt på hva jeg skal overbevise meg selv om at det er jeg leter etter. Skibukse? Finner man jakke da? Jeg får prøve:) Nytter i alle fall ikke lete etter jakke, da finner jeg det aldri. Sko derimot; alltid gøy å kjøpe sko!

Sambo er flink på kjøkkenet, og koser seg ofte der. Men en konge på å bruke grillpanna er han ikke! Bruker å snike meg til å skru ned tempen når jeg er hjemme, er vel derfor han tror det blir riktig å ha den på så høy temp:)

Ja takk til pene menn på tv sier nå jeg:) Er det noe bra på tv i kveld sett ut fra slike kriterier? Smabo skal jobbe med husbygging i hele kveld, og resten av helgen, så jeg må finne på noe å underholde meg med.

I kveld blir det først skal vi danse... lenger enn det har eg ikke tenkt!!

Men blir eg aleine, blir det en "jentefilm"... lenge siden!!

Blir vi to.. er det ikke godt å vite!!! *smile lurt*

Nei, nå roper visakortet på meg...

*jada, vennen! Nå kommer eg!!*

Snakkes!!

Annonse

Stakkar, du har fått et skikkelig kjipt virus du. Håper du blir bedre i løpet av helgen. Er kjedelig å være syk så lenge. Superdeilig å ligge på sofaen en dag, bare slappe av, men man blir fort rastløs og klar for å leve litt igjen. Gjør de noe gøy på frokosttv i dag?

Jeg har det bra:) Stinker svidd laks, men det kan jeg leve med:) SKIKKELIG klar for helg, og har nå nesten bestemt meg for å dra litt tidligere i dag. Blir masse overtid neste uke uansett, så jeg får nok jobbet min del.

Virker som det er et virus,ja....intet annet å gjøre enn å ta helga til hjelp...

Som du sier, så er det godt å ligge på sofaen en dag eller to, men ikke i maaaange dager....

Så ikke så mye på frokost-tv i dag, men fikk med meg at Vamp sang. 2 fine sanger!

Svidd laks,ja...hehe.....men samboeren din var fornøyd da. Det er jo bra!! Mange som tyr grandis når de skal spise alene, så han skal ha ros for et sunt ( og brent) alternativ....

Deilig med kort fredag noen ganger da....Syns absolutt du fortjener det :o)

Får litt sånn skulkefølelse når jeg går tidlig. Skulket aldri da jeg gikk på skolen, så jeg får ta det igjen nå:)

Hvordan gikk det med din middag i går? Ble mannen glad? Tipper du ikke er en slik en som svir fisk:)

Vamp... sukk.... De er så flinke! Lenge siden jeg har vært på konsert med dem nå. Vet de skal ha konsert i Oslo neste mnd, med kringkastingsorkesteret, men da har jeg tilbudt meg å sitte barnevakt, så det utgår. Må nok kjøpe CD'n ja.

Han ble veldig glad for middagen :o)

Smakte veldig godt også skal jeg si det selv. Hihi...

Og: det ble ikke svidd......

De snakket om at Vamp hadde gitt ut ny cd med kringkastingsorkesteret, ja.

Syns den "Tir`na`Noir" ( vet ikke helt hvordan det skrives...) er helt nydelig!!! sukk....

Tir na Noir (gudene vet hvordan man skriver det!)er en av favorittene:) Nydelig:)

Så det ble en vellykket kveld med god mat og vedkubber i ovnen:) Så bra. Tenkte faktisk på det da jeg satt på toget hjem, håpte dere koste dere:) Hva skal du overraske ham med i dag da? Kanskje han kan overraske deg? Ja:) Da sender jeg "kjøp blomster til Alba" tanker til ham:)

Min tur til å være hjemme alene i dag, sambo må jobbe på huset. Jeg tror det blir Grandis på meg.... Gidder ikke anstrenge meg mer enn det. Er litt matlei for tiden. Dessuten har vi ikke oppvaskaskin der vi bor nå, og jeg må desverre innrømme at alle år med dette mirakelet av en maskin har gjort meg lat. Hadde nok ikke klart opptaksprøven på husmorskolen med mine oppvaskferdigheter nei! Men jeg har jo laget en fin liste der det står at jeg skal ta oppvasken, er halve jobben det;)

Oj.. listen min!!! Hvor er den... hm.... aha! Lage ny!!! Jippi!!!

Skal være så flink denne helgen.. gjøre masse superfornuftige ting!!!!!

Hadde min oppvaskemaskin røket nå... hadde sørget som om det var et fam. medlem.. hehe. Ungene bruker mye glass o.l.

hehe, føler jeg her kan tilstå at jeg...... ikke sladre til mamma.... bruker papptallerkener og plastglass når jeg spiser alene. Jeg er en sånn en. Får jo ny når huset er ferdig, men det er leeeeeeeeeenge til påske, blir mye oppvask til den tid. Så lover jeg å tenke på ekstra på miljøet og ikke lage så mye søppel senere! Lover!

*ler godt av nutmeg*

Ikke vondt ment altså.. så det bare for meg....

Men koselig med litt piknik følelse i hverdagen.. hehe.

Tenk så godt det blir med oppvaskemaskin igjen da... det er når en har vært uten en ting at en setter pris ¨på det...

Ja, vi har jo alle mindre gode sider vi forsøker skjule for omverden,,,,:) Jeg er altså en sånn en som tyr til plast og papp i hverdagen for å slippe vaske opp. Skjemmes jo litt, men.... Alltid elsket oppvaskmaskinen min jeg, og savnet er stort. Stod mellom oppvaskmaskinen og vaskemaskinen, ikke plass til begge der vi leier nå, og da mått jeg jo bare velge vaskemaskinen. Er jo tross alt bedre å vaske litt opp enn å sitte på knærne i elva og vaske klær hver uke. Tror jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...