Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min virket litt forkjølet da han våknet i morrest. Tett i nesen og nyser:-( Stakkar gutten til mamman sin..:-) Jeg ammer ikke, så morsmelk i nesen får jeg ikke til å gi han, men er det andre ting vi kan gjøre for de slik at ting blir bedre? Virker litt små slapp også, men ikke feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en legetur uansett jeg. Det kan være bronkitt. Er det bare små nys - og ikke hoste kan du jo se det litt àn. Ikke lett å stille diagnose på så små. Men bestill en time i dag, og avbestill heller i morgen om barnet blir bedre.

Skrevet

Du kan bruke saltdråper (kjøpes på apotek). Det skal også være lurt å heve hodeenden av senga når han sover. (legge bøker under beina på senga)

Skrevet

Mot tett nese kan du bruke saltvannsoppløsning. Ammer, men fikk ikke til morsmelk i nesa, prøvde med flaske også. Bruk pipetter og ikke spray.

Skrevet

Jeg har ei jente på 2 mnd som også er forkjølet. Var nettopp kontakt med legen, og de sa at så lenge hun ikke var tett i brystet, fikk mye feber og virket veldig redusert, ville de heller at jeg så det ann. Og gi henne mm og/eller saltvann i nesen (du får også med bløtgjører, som hjelper litt bedre enn bare saltvann), og evt. litt kokt vann hvis hun vil ha. Hjelper også å legge noe under beina på hodeenden på senga, så de får hodet opp litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...