Gå til innhold

Hun sovner ALDRI ilag med meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne sove sammen, men hun bare knør og sovner aldri ilag med meg...er så lei meg for det :( Hun er 5 mnd..

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal du vel være glad for tror jeg.

Hvorfor skal du sove sammen med henne?

Det er ikke en dukke du har fått deg, men en BABY, skaff deg en kosebamse og sov med den, å la henne sove i fred=)

Skrevet

Det var vel litt krasst da.....syns bare det hadde vært veldig koselig om hun kunne sovne i armene mine en og annen gang.....eller at vi kunne ha tatt en formiddagslur sammen...

Skrevet

Hehe, morsomt!

Jeg skulle ønske min gutt ville sove i sengen sin hele natten, men når jeg legger meg våkner han alltid...og får sove på siden av meg hele natten. Våkner OFTE...noen ganger nok med tutten, men får mat minst 2 ganger pr. natt. ..og han er 7 mnd.

Litt kos og da...jeg er for svak!!!

Skrevet

Det er da bare kos, synes det bare er rett og rimelig at babyene får ligge inntil hvis de vil det. Skjønner HI godt, kan jo være trist atd e ikke ønsker det også.

Skrevet

Ja, for all del, skjønner det veldig godt. Eldste jenta mi nektet å ligge å sove i armene mine fra hun var liten baby. Kun ligge i armene når hun fikk mat, ellers måtte hun legges på en pute på fanget. Tror hun syntes det ble for varmt og kavete. Savnet var stort, kanskje derfor jeg er så svak for minsten!

Skrevet

Må nesten le litt for dette er jo nesten motsatt problem av hva mange andre har. Jeg har en sønn som bare vil sovne i armene mine eller ved puppen så jeg må jo si jeg misunner deg litt;-) Men samtidig forstår jeg at du kan savne å ligge inntil babyen din å sove for det er jo faktisk ganske koselig (hvis man klarer å sove slik selv vel og merke...)

Hvis du virkelig vil at hun skal sovne med deg så går det jo an å forsøke litt gradvis..? På samme måte som vi andre forsøker å lære babyen å sove alene? Du kan jo flytte over babyen i senga di når hun sover.. og så gå over til å legge henne siden av deg når hun er søvnig. Og til sist håpe på at hun gjerne vil sovne siden av deg.

Men det kan jo være at hun rett og slett trives best med å sove alene og trenger litt ro og fred rundt seg når hun skal sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...