Cammy1 Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Var og veide snuppa i forrige uke ettersom det er en stund mellom 3 mnd og 6 mnd kontrollen, og ettersom jeg bare fullammet. Viste seg at nå når hun er fem mnd veide hun mindre enn da hun vae 3 1/2 mnd. 6100 g da og 6030 nå! Og hun hadde strekt seg 2 cm! Så måtte begynne med grøt. Har gitt henne det en uke nå, skal tilbake og veie i dag. Uff, det var lit ekkelt - hun er jo så liten!
3tettesmå Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ønsker deg lykke til! Ikke noe morsomt når de ikke legger på seg som de skal - vi slet med det den første måneden og det er ikke noe artig... Det kommer sikkert til å gå bra i dag:-) Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Det samme opplevde jeg, min jente la så å si ikke på seg fra 3 mnd alder når jeg fullammet, begynte med grøt da hun var 5 mnd, grøt og middag, og nå har hun jammen lagt på seg 3 kg på 3 mnd! Når hun var 3 mnd veide hun 6 kg og ved 5 mnd 6,2 kg, bare 200 g opp det, jeg ble veldig bekymret også! Men ikke fortvil, hun trenger nok litt grøt for å legge på seg hun også=)
Cammy1 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Var på hs idag og hun hadde gått ned 30 g til! Så må begynne med ett grøtmåltid til, samt ha rapsolje i. Hun kjente på magen hennes og mente at det ikke var mye å gå på. Uff, håper hun legger på seg nå ihvertfall. Nå skal det sies at vår andre datter har også alltid vært slank, og faren er det også, så det er nok genetisk også. Men hun bør jo sakte men sikkert gå opp i vekt likevel da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå