Mathoka Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Familien maser om ønskeliste for lillegutt til jul...har dere noen forslag til hva man kan ønske seg til en 8 mnd gammel gutt??? Ikke lett det her altså...forslag mottas med stoooooooor takk =)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 lillegutt er 10 mnd i jula. til han ønsker vi; *penger *ting til barnerommet(pynt møbler ol) *leker *body og pysjer str 80 *sekk til barnehagestart *regnklær *lampe over senga *bøker i alle varianter.
nuttegull:) Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Min gutt er 8 mnd,å jeg var på besøk hos søskenbarnet der di satt å lekte på gulvet. Da la jeg merke til hva han likte. Disse lyd-bøkene du kan trykke på feks.et dyr i boka,så lager den lyd. Så hadde hun en sån lære bamse-hund som kunne synge mange barne sanger,å fortelle hvilke kropsdeler hun hadde,å mye mer.den må jeg bare kjøpe til min gutt,før den går ut av butikkene. Kunne kanskje vært fint med gå_bil, eller no. Så er det jo boddyer å strømpebukse som man alltid trenger. Kanskje noen bade-leker.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 min vil være 9mnd i julen og skal få: *nytt bilsete av min mor * møbler, sengetøy, gardiner * reimetech dres av svigermor og de * og en disse som han skal ha i døren mellom rommene *kanskje han får en lekebil i strømpen sin også.*hehe*
Anno Nym Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Akebrett Bøker med harde sider og luker Utedress Matskåler med kjekke mønster Klær i litt større størrelser (kanskje bunad hvis noen i familien syr?) Baby-disse Sandkasse
X-tonus Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Sangbøker og musikk-CD'er, i tillegg til det som er nevnt. Tror jeg skal ønske de gamle Torbjørn Egner-historiene til jenta mi. Jeg likte dem så godt selv.
Mathoka Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2006 Nå begynner lista mi å bli ganske stor takket være dere =) Tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå