Reddik Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 jeg skal til kontroll idag og har tatt en urinprøve som vanlig (begynner å bli dreven nå ;-)). Normalt er den klar og fin i farge, men nå er det noen hvite flak i den....har vært flink pike og vasket meg og tatt midtstråle... er det noen som har snøring på hva denne "forurensningen" kan være? Jeg ser tydelig store hvite flak.
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 ja gudene vet... min urin er vanligvis like klar og fin som eplejuice, men da jeg var til jordmor på mandag var den omtrent som en søledam i gjennomsiktighet... likevel fikk jeg beskjed om at alt var i orden.... heldigvis skal du til kontroll snart og får vite hva flakene er
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 me too... skal også til kontroll nå kl. 10, så tok prøven i mårrest... har aldrig før studert urinen så veldig mye, men i dag la jeg også merke til at den var "grumsete"... Ble ikke noe hjelp i meg, men gleder meg til å komme hjem å se hva det var med din urin i forhold til min...
Shopgirl Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har vært plaget med UVI (urinveisinfeksjon) gjennom hele svangerskapet. Urinen er da grumsete, ser ut som eplejuice blandet med melk. Tror du de hvite flaka kan være dråper av fostervann? Man kan jo lekke litt på slutten. Lykke til på kontrollen idag og med den forestående fødselen :-)
somm@r Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har også hat det de siste gangene. Til tross for grumset,har urinen vært fin, så det trenger ikke bety noe.
Reddik Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 takk alle sammen :-) dere er gode dere :-) jeg er ikke bekymret, men fryktelig nysgjerrig :-) skulle gjerne ha født i går jeg :-) ha en feiende flott dag! Og hvis bioingeniøren eller legen min kan svare på den rare urinen skal jeg gi dere tilbakemelding :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå