MB_AndyPandy Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Fikk tak i de tre siste pakkene med Hipp hvete og vanilje grøt pakkene de hadde på spar butikken her:)Lille pjokken ELSKER den, men nå er den visst gått ut som jeg har forstått.... synd:(
*ulvemor* Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 den har ikke gått ut vel, trur bare den kommer uten tilsatt sukker fra nå av? Ser det har kommet nye i butikken her, selv om jeg ikke bruker dem...
MB_AndyPandy Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 ååå... men det er jo bare kjempegreier om den kommer uten sukker... er omtrent den eneste grøten gutten min vil ha så...
Skrållan Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Den er dessverre gått ut av produksjon, vi sendte mail til produsenten for to-tre uker siden... De har erstattet denne med Havregrøt 6mnd.. Skikkelig kjipt, men da er det bare å venne poden til annen grøt. Tips: Fullkornsgrøt med eple for 8mnd er nesten mere populær enn vaniljegrøten her i huset, har du prøvd den?
MB_AndyPandy Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 nei, men det skal jeg gjøre da... dette grøt styret blir værre å værre, han blir så fort lei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå