Gå til innhold

Ved negativ test,når kommer blødningen?

Anbefalte innlegg

Testa negativt i dag på rugedag 15.

Er det likevel en ørliten sjanse for at jeg likevel kan være gravid??

Har ingen murringer eller antydning til mens..

Når kan jeg evt forvente mens?

Er det noen andre som har testa negativt så seint,men likevel vært gravide?

TUUUSEN takk for svar.

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Har vært på legekontoret og tatt blodprøve for å sjekke hcg nivået.

Men skal jeg da fortsette med progynova og progestan likevel???? Eller er de med på å utsette evt blødning...?

Iallefall til i morgen når jeg får høre svaret på prøven..

Jeg testa negativt både på blodprøve og test etter 14 dager. Tre uker ettepå ( nå på fredag) havna jeg på legevakta med magesmerter. Testa positivt ganger to. Var til undersøkelse på man i Fredrikstad - der trodde de ikke jeg var gravid. Var på riksen i dag. Ho trodde heller ikke jeg var gravid. Har tatt to positive tester til.... Tok blodprøve på man og ringte nettopp på den, hcg innholdet var på 2200.Tok en på risen som jeg får svar på senere i dag. Noe er det der men det kan jo også være utenfor livmoren. Legen jeg var hos på riksen mente at graviditetstester ikke var til å stole på....

Jeg blødde foresten to dager før jeg testet meg første gang. Hadde mens lignende blødning i ca 3 dager.

Lykke til. Håper virkelig du er gravid.

RLDO, for en historie. Lykke lykke til da. Hva skjer videre med deg nå da?Går du på medisiner da?

Du gir meg virkelig håp :)

Fallhøyden ble litt større enn jeg hadde forestilt meg.. Vi lyktes nemlig på 1 forsøk,og fikk enn sønn som nå er 21 mnd.

Trodde derfor at fryseforsøket skulle gå like glatt....Så skuffelsen ble stor i dag tidlig da testen var negativ...

Men,da tror jeg at jeg fortsetter med medisinene iallefram til svar på blodprøven i morgen...

Jeg går ikke på noen medisiner. Fikk jo klart svar at jeg ikke var gravid etter 14 dager. Nå venter jeg bare på den telefonen fra riksen. Legen jeg hadde i dag skulle jobbe til i morgen så hun ringte meg i løpet av kvelden..... Ikke nervepirrende i det hele tatt...............

Skjønner det er nedtur med negativ test, man går å håper og håper og så går man rett i kjelleren. Huff mye man skal igjennom. Det er sikkert lurt å fortsette med medisiner frem til blodprøvesvar.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...