Gå til innhold

Twilightere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bestilt den store juleboka på bokklubben nå :) Skal lage masse herlig jul sammen med datteren min :) og mormor, selvsagt!

Skrevet

Den runden tok jeg i går, kjøpte julebroderibok og materialpakke og litt forskjellig juledill - gleder meg sånn!

Skrevet

Mye bedre idag, heldigvis. Jeg har bestilt Julepakken i Bokklubbens Barn idag, Ka-ping. Julekort fra Svingen(barne-TV nrk med lydbok) og Gubben og Katten film.

Skrevet

Hm, kan se ut som at det blir juleforberedelser i stedet for egyptiske balsameringsteknikkr her i dag. Ja, ja. Mye av samme krydderbruken, var det ikke?

Skrevet

vil anta det ja :)

jeg lurer forøvrig på om jeg skal satse på en gåtur - været ser strålende ut (or øyeblikket, man vet jo aldri), og jeg tror jeg tar en runde på grusveiene rundt her. Kanskje ender jeg opp innom lokalbutikken også?

Skrevet

Da blir det stille her, vel... Ja, ja - jeg får gå ned og se om jeg kan finne meg noe mat, da:) God tur! Husk, ikke for lange skritt, og bruk helst staver. Litt hæl på skoene er også bra!

Skrevet

hæl på skoene? ja det skulle tatt seg ut...jeg har ETT par sko jeg enda får på meg, og det er et par joggesko. Dårlig utvalg gitt... stavene får jeg imorra, skal låne et par ekstra mamma har stående.

Kos deg med lunsj, vi prates senere :)

Skrevet

Hæl på ca 1 tomme har hjulpet UTROLIG på mine bekkenvondter (bare erter!), jeg trodde jeg var så flink siden jeg gikk på lave sko, helst joggesko, men JM fikk meg til å begynne med hæl igjen og jeg er mye, mye bedre!

Skrevet

da må jeg jo KJØPE nye sko da... for det er som sagt bare ett par som går på pga hovne føtter.

Skrevet

Kan jo være verdt det... Tror jeg ville blitt direkte mannevond hvis jeg skulle gå nærmere tre mnd på ett eneste par sko!

Skrevet

Godformiddag jenter :o) Noen som fremdeles er på nett, eller var jeg vel sent igang etter frokost i dag? Var så innmarri deilig å ligge litt under dynen også...

Masse nysnø i fjellene her, også alt det julesnakket på dere...åh! Nå gleder jeg meg jammen til jul :o) Kanskje jeg skal begynne å planlegge litt julegaver og kalendergaver og sånt i dag...

Hva styrer dere med i dag da?

Skrevet

Maser på ka-ping og planlegger lunsj, for min del. Ikke verdens mest effektive arbeidstaker her i dag, men slikt skjer! Jeg tar det igjen andre ganger...

Hvordan har du det i dag, ensomt uten mannen? Har han det bra på kurs? Går ut fra du har fått grundig rapport allerede:)

Skrevet

stinemor: funka invitsjonen til msn? lurer på om jeg greide å klusse det til...

sponge: ja du maser! har enda ikke kommet meg ut for å gå tur... heldigvis ser været fortsatt fint ut, så jeg prøver en tur nå igjen :)

Skrevet

Jeg har nå rukket tur på butikken, jeg - måtte ha leverpostei til lunsjen som begynner NÅ!

Skrevet

Og jeg er forresten middels gravid - 167 cm:)

Skrevet

Hehe...hørtes ut som en fin arbeidsdag :o) Hva jobber du med forresten? Er også litt nysgjerrig på hvor du bor...siden det er så nært Bodø :o) Men er helt ok om du vil holde det skjult altså! Jeg prøvde i starten å skjule hvem jeg var og hvor jeg boddde...men det har gått skikkelig dårlig, hehe :o) Er oppdaget av venninner i andre byer...:o)

Har ikke fått en eneste rapport, hverken fra mannen eller fra lillebror, så sitter her og er litt fornærmet! Men tyder vel på at de koser seg da :o) Er litt kjedelig her, men han hadde jo vært på jobb uansett, og har jo Bim! Kjenner ihvertfall på kroppen at det var riktig å holde seg hjemme, så da er det jo greit :o)

Skrevet

Ka-ping: jeg fikk mail ja, med din adresse...og har prøvd å invitere deg...har ikke du fått den? Oi, var lenge siden jeg hadde gjort dette, men trodde ikke det var så vanskelig :o) Har deg på listen min nå, men som frakoblet - tenkte du var ute på tur jeg. Kanskje vi må prøve en gang til?

Skrevet

Hvis du msn-er med ka-ping kan dere jo invitere meg også, ka-ping har den "ordentlige" mailadressen min:) Vil heller ta detaljene der enn her på siden, samme hvor trivelig det er her!

Så godt at kroppen ikke plutselig er i toppform, hvis du skjønner hva jeg mener, om ikke annet har du jo _de_ kaffeorgiene å se fram til etterhvert!

Skrevet

Er ikke frakobla enda nei, skal ut og gå tur straks :)

har du sendt til riktig adresse forresten? Prøv igjen, vi får det nok til!

Skrevet

Spongebob: vil gjerne skravle med deg også på msn :o) Ka-ping ordner vel med mail-adr...Men ser jo ikke ut som vi har klart å få hverandre på listen...skulle jo ikke være så vanskelig...hehe, kanskje det er alderen eller tidlig ammetåke? :o)

Skrevet

Har fått mailadr din fra ka-ping, og har sendt deg en mail :o) Sees på msn da!

Skrevet

Frem til jeg får printa er jeg her...

Skrevet

heipådei igjen :) stikker ut og går jeg nå. JADA sponge jeg vet at jeg skulle gått for en time siden... men nå var det stinemor som "maser" meg ...

Skrevet

Hihi. Jeg legger forresten ut nytt magebilde så snart jeg kommer hjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...