vims-74 Skrevet 18. oktober 2006 #101 Skrevet 18. oktober 2006 ka-ping: gleder meg vanvittig til hun kommer nå, og håper hun er søt! Hva gjør man hvis man ikke synes de er noe søte? Elsker jo presanger, men ikke føl at du MÅ handle altså! andrea: takk for svar! vet ikke om mi tøtte har festa hodet sitt ennå, men det finner jeg vel ut tidsnok! Skjønner heller ikke dette med alle kjerringrådene man liksom skal bruke for å sette i gang en fødsel. Så lenge den lille har det bra, så er det jo det allerbeste om den får bli der inne så lenge den behøver! Skjønner at mor kan bli lei, men altså -det er en viss forkjell om mor er lei pga småplager, eller om mor virkelig har vondt som gjør at trivselen til den lille kan påvirkes. Mannen min har fleipet med å åpne nettbutikk med alt gravide egentlig ikke trenger, bringebærkapsler, alskens produkter med kanel, fødepizza (frossen) evt pizzafyll for fødepizza, pizzabunn med lakserolje osv osv. Han er overbevist om at det er penger å tjene!
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #102 Skrevet 18. oktober 2006 vi skal visst ikke få møtes idag vi...
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #103 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg tror gravide er et utrolig taknemmelig marked for det aller meste, vi tror på (nesten) alt og har ofte god tid den siste tiden før Knøttene kommer ut... Hva angår ungens utseende tror jeg du kan være trygg. En venninne av meg fikk verdens objektivt sett styggeste barn, men han var heldigvis så sjarmerende at man med god samvittighet dikket og ojjet seg over Knøttet. Da han var rundt fem ringte hun meg plutselig, drit sint. Da hadde hun sett på babybilder, og "han var jo skikkelig grim, jo! Hvorfor var det ingen som sa noe til meg da???" Så stol på hormonene, du... Og Bompi er nok like skjønn som alle andres verdens vakreste barn:)
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #104 Skrevet 18. oktober 2006 vims: det tror jeg på! at det er penger å tjene på akkurat det altså og dere andre: hjeeeelp jeg har hørt at pizza kan sette igang fødsel men jeg har spist pizza minst en gang i uka siden jeg var 19 uker på vei og hadde egentlig tenkt å lage pizza til middag idag men nå tør jeg ikke tenk om det setter igang fødselen for tidlig jeg er jo bare i uke 29 assa.. lissom....
vims-74 Skrevet 18. oktober 2006 #105 Skrevet 18. oktober 2006 Sponge: får satse på det! ) ka-ping: hahahaha *ler godt*
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #106 Skrevet 18. oktober 2006 Men hvis du får ut Knotten nå slipper du jo flere UKER med svangerskap og strekkmerker og slikt? Så kommer du fortere inn i Rock&Republic-buksene og alt det der... Nei, huff. Hold barna der de hører hjemme i minst de 40 ukene og to dagene vi har skrevet kontrakt på...
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #107 Skrevet 18. oktober 2006 vims og sponge: vi har lurt litt på dette selv - hvordan ser mageknøttet ut egentlig? Datteren vår er usedvanlig sjarmerende, og vi fikk stadig kommentarer når hun var baby på hvor nydelig hun var. Det er ikke bare subjektivt, hun var en sjeldent pen baby. Men hva om neste ut er bøtt øggli? Man vet jo aldri? Håper og tror at instinktene slår inn og at vi aldri kommer til å syns hun er nyyyyyydelig selv om hun ser ut som en rosin med øyne...
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #108 Skrevet 18. oktober 2006 Åhhhh. Nå fikk jeg nettopp SMS med fødselsmelding.... Et vennepar fikk datter nr 3 idag... Termin i går. Ei bittelita jente på 2800g og 48 cm...tatt med keisersnitt. Begynner liksom å nærme seg litt her også nå... Fikk vippestol og bilstol i går, så nå er det bare klærne fra sist som må fram og vaskes så er jeg klar! Snart ferdig med denne arbeidsdagen, så skal jeg i "panne-kake-besøk".... Deilig med middags-invitasjoner!;-)
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #109 Skrevet 18. oktober 2006 Twilightere, jeg jubler, lytt til min sang (igjen!) Beklager de store bokstavene, svært ubehøvlet, men det må ut: JEG SLIPPER Å REISE TIL RUSSLAND NESTE UKE! Er så lykkelig at jeg vet ikke hvilket bein jeg skal stå på...
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #110 Skrevet 18. oktober 2006 kose deg på middag, liten2 høres deilig ut! her i huset skal vi spise risikomat - PIZZA! hihihi... ha en fortsatt strålende onsdags ettermiddag, jenter! nå skal jeg hente lillejenta i barnehagen og ha litt kvalitetstid med familien min
vims-74 Skrevet 18. oktober 2006 #111 Skrevet 18. oktober 2006 Sponge: HERLIG!! :) ka-ping: nam! det hørtes godt ut! Her blir det muligens en aldri så liten Ikea-tur når vimsemannen er ferdig på jobb, så jeg tipper vi spiser middag der, kjøttboller ellerno!
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #112 Skrevet 18. oktober 2006 ai låvv ikea! ta en kjøttbolle for meg og, schnuppa
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #113 Skrevet 18. oktober 2006 IKEA-kjøttboller..? Mnope, frister ikke. Svampemannen lager stor sjømatbuffet som vi skal ha til jubileumsmiddagen i kveld, så for en gangs skyld lar jeg meg ikke friste av alle andres middagsplaner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå