SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 I går rakk vi bokbad, ektemannsstjeling, presentasjoner og lunsjtips - hva skal tråden handle om i dag?
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor jævlige ungdomsskoleelever er i dag? Hvor kjipt det er å ha diaréaktig mage? Hvor mye jeg gleder meg til å hente niesen min i barnehagen? Hvor irriterende gamle damer på bussen kan være? Hvor mye jeg gruer meg til å ha min første time for ovenfornevnte jævelungdom? Hvor kjekt det er å ha Hanne tilbake for en stakket stund? Mer?
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Tja... egyptiske balsameringsteknikker kanskje? Den ektremt viktige forskjellen på lettmelk og skummamelk? Eller om bekkensmertene under og etter gåturen blir oppveid av det man kan finne av gleder på lokalbutikken?
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Og der fikk jeg et glimrende bilde av hva du har tenkt å bruke dagen til, Hanne! Snart er vel første time med jævlene over, da kan du ta deg en velfortjent kaffekopp m mørk sjokolade og snakke stygt om dem her inne. Glimrende plan, spør du meg. Og niese høres jo kos ut? Har du forresten sett "ordtak"-tråden inne på 2.tri? Gullemor og de andre hormonelle har virkelig startet en trend...
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg stemmer for Hanne sitt siste forslag: det er godt å ha deg tilbake igjen! hihi
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 har snart tylla i meg en liter til frokost.... det ER så godt! eneste jeg har fått skikkelig kick på dette svangerskapet faktisk.
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Hihi:) Jeg er i et skikkelig jævlig humør, bare for å ha sagt det.
Love2bemom Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Hei Jenter!=) Der var dere! Jeg er da på tur ut døra på morra-turen med den hårete babyn min=) Så skal jeg til JM i dag...oxo skal jeg på en bedre lunch med en annen bimmer=) Så i dag skal jeg faktisk klare å løsrive meg litt fra pc`en*heeelt utrolig* Dere får ha en fin morgen jenter=)
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Da blir det jo vår jobb å få deg i godt humør igjen! Her er et par ting du kan være glad for: - det er under to mnd til terminen din - det fins sjokolade! - om 22 dager kommer ka-ping - du har IKKE svigermor på besøk
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Det hjalp gitt:) Kanskje jeg skal kjøpe sjokolade til meg og kamikazeniesen min:)
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Eller hvis du har tilgang på et bakeri så kan du være helt vill og gal og kjøpe et ekte wienerbrød... Stavanger-style! hihi
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Hihi. Problemet er bare den der magen min som har vært i ulage siden i går:/
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er ikke helt sikker på om wienerbrød er bindende for magen akkurat... har ikke fått tak i sjøla forresten, så jeg har ingen flere tips... om ikke annet så har du min fulle sympati - mens alle gravide går rundt og klager over hard mage så har jeg hatt mer enn min dose dage der jeg har starta dagen med å spraylakkere porselenstelefonen gitt.
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2006 Det kan jo ha noe med melkeinntaket å gjøre, da...
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 hehe jeg har ikke drukket SÅ store mengder skummamelk hele svangerskapet da Dessuten henger ikke spraylakkeringsperiodene sammen med melkekickperiodene. Men takk for tipset
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2006 Har generelt hatt dårlig mage siden en tur til India i min grønne ungdom (slemme parasitter spiste tarmtottene mine), så det å være "plaget" av hard mage som gravid og barselkvinne har jeg ansett som en av de få fordelene ved å være gravid!
Smiley og Camilla Skrevet 18. oktober 2006 #18 Skrevet 18. oktober 2006 Hei Hanne. Sender over ett stort glass blåbær-smoothie så magen din blir bedre ) Ikke godt med dårlig mage i disse tider. Klem
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, Hanne - loff med blåbærsyltetøy ble regnet som "stoppekost" på diettlistene til Ullevål i min tid der i alle fall:) Kanskje verdt et forsøk?
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #20 Skrevet 18. oktober 2006 Takk, hiver den ned med glede:)) Dette er siste klageinnlegg, muligens også siste innlegg for dagen, men det verste er at jeg har mageknip på toppen av det hele:/
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 18. oktober 2006 _Det_ skyldes nok ungdomsskolejævlene. Lykke til!
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #22 Skrevet 18. oktober 2006 Ha en fin dag, kjære Når ungdomsskolejævlene plager deg som verst så tenk på kamikazeniesa di og sjokoladen dere skal kose dere med klem
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #23 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe, ja:) Skal sette meg på pulten og forberede time til i morgen nu.
SpongeBob Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 18. oktober 2006 Hanne går for å jobbe, og det blir helt stille her... Tyder ikke det veldig på at hennes siste tema var det beste?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #25 Skrevet 18. oktober 2006 Juhuu! I`m back.... Hadde en sykedag hjemme igår, og orka ikke koble meg opp på nett på dagen- sov for det meste.... Snik-kikka litt i går kveld før sengetid og fikk med meg innholdet i tråden og humra litt før jeg tok natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå