Gå til innhold

I morgen skjer det

Anbefalte innlegg

Ja nå merker jeg at det ikke er lenge til jeg og min kjäre skal möte opp på klinikken å få iui!Nå må jeg snart sette min pregnyl så alt er i orden til jeg skal bli ruger ei stund!Må si jeg både gleder og gruer meg,tenk visst det går galt men må jo pröve å väre positive å tenke det går bra.2egg som skal bli befruktet i morgen jippi.Önsker alle her inne lykke til med babyproskjektene sine...Stor klem fra ei som gleder og gruer seg til i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6728988-i-morgen-skjer-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann nå er det gjort,men föler at det ikke gjekk rette veien med iui,var ikke store håpet han gyn kunne komme med mellom 15 og 20%,men får jo pröve å väre optimist!Takker dere alle som önsket meg lykke til!Spurte sambo om me ikke kunne starte i litt yngre alder i vårt neste liv,så får vell vente til da hehe

Må takke dere alle var koselig å se at der var så mye respons!Tror ikke proskjektet vårt har gått i rette retning,men har jo litt over ei uke igjen til gravidtesten skal tas eller tanta kommer på besök?Önsker dere alle lykke til i prövinga på å få ett lite gull til neste sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...