Gå til innhold

I morgen skjer det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå merker jeg at det ikke er lenge til jeg og min kjäre skal möte opp på klinikken å få iui!Nå må jeg snart sette min pregnyl så alt er i orden til jeg skal bli ruger ei stund!Må si jeg både gleder og gruer meg,tenk visst det går galt men må jo pröve å väre positive å tenke det går bra.2egg som skal bli befruktet i morgen jippi.Önsker alle her inne lykke til med babyproskjektene sine...Stor klem fra ei som gleder og gruer seg til i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til til deg også -) Og en klem!

Skrevet

Ønsker deg lykke til i dag :)

Klem fra

Skrevet

Heisann nå er det gjort,men föler at det ikke gjekk rette veien med iui,var ikke store håpet han gyn kunne komme med mellom 15 og 20%,men får jo pröve å väre optimist!Takker dere alle som önsket meg lykke til!Spurte sambo om me ikke kunne starte i litt yngre alder i vårt neste liv,så får vell vente til da hehe

Skrevet

Sender deg mange positive tanker,og håper at du klarer å fokusere positivt...Måtte dette gå deres vei !

Skrevet

Må takke dere alle var koselig å se at der var så mye respons!Tror ikke proskjektet vårt har gått i rette retning,men har jo litt over ei uke igjen til gravidtesten skal tas eller tanta kommer på besök?Önsker dere alle lykke til i prövinga på å få ett lite gull til neste sommer.

Skrevet

15-20 % høres jo bra ut synes jeg. Leste noen rapporter fra Danmark hvor de regnet med 11 % i snitt.

Ønsker deg i alle fall lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...