Elonor Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Har Quinny Freestyle vogn med Dreami Bag. Lurer nå på om jeg skal kjøpe lammeskinn- eller dunpose..? De fleste ser ut til å være mest fornøyde med skinnpose, men det kan kanskje bli trangt i Dreami-bagen? Noen som har erfaringer med dette? Tar også gjerne imot generelle tips om hvilke skinn- og dunposer som er verdt å investere i! Noen som har kjøpt på internett...?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har bare hørt negative ting om lammeskinnspose.... Jeg har Öderwalder dunpose, men den fins og med lammeskinn i. Men det syns jeg bare er å smøre flesk på smør... Men jeg har hvertfall den i min Dreami bag... Prøvde i butikken og passet kjempe bra! Noen så jeg mente at ikke var plass.. Men noen mener her inne også at babyen ikke kan ligge mer enn 4 mnd i den bagen. Men jeg la gutten min på 14 mnd nedi, og han hadde fin plass, var bare litt for lang... Så en kan jo fint bruke den bagen til de er en 6-7 mnd. Men jeg har hatt min Öderwalder i 3 år, og den er like fin! Kan vaskes på 60 grader og er vannavstøtende, vinntett, kan snøres helt igjen, jeg bruker aldri yttertøy i den...
Elonor Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 Takk for svar! Den høres veldig bra ut! Hvor får jeg tak i denne dunposen...?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 De har den dunposen til tilbud på Barnas Hus (tidligere barneverden) denne og neste uke.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 å? Hva er prisen på den vet du? rita Holm selger jo odenwalder for 1800 på finn. er den billigere på barnas hus?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 På barnas hus så kostet en 1450 og en 1250 tror jeg jeg så... Vet ikke hvem som kostet hva... Mens ellers så koster den med bamse inni 1700 her, og den med lammeskinn inni, litt mer...
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 ok skjønte ikke helt her hva er det som passer i dreamibaggen da er det med lammeskinnet eller bare dunposen? har selv lyst på en quinny vogn =)
Tri69 Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Odenwälder med lammeskinn og den uten passer fint i Dreemi-bagen! Barnas Hus har den til 1299,-(sort, marine, grå og beige) og til 1449,- (orange, rosa, grønn, mellomblå, rød)
lifa og Eline Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 VI har den med bamsen inni til Eline som er født i begynnelse av februar. var ingen problemer med å få den til å passe i draemybaggen. Dyttes bare opp i enden. Men hvor lenge utover vinteren det går kan jeg ikke svare på, ettersom vi gikk over til dyne i beg. av april da det ble altfor varmt med posen. Den er skikkelig varm så det er ett godt kjøp.
--==Ceci==-- Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Brukte gammel lammeskinnspose sist vinter, det funket veldig bra! Tror du kan bruke de fleste poser, bortsett fra de store, som f.eks. voksi-posen. Den er altfor stor. Har ikke prøvd Odenwaler posen i dreami, men jeg kjøpte posen idag (på Barnas Hus, rød, 1299,-), og den er veldig myk og god, så den passer nok bra! Det er dunfyll og bamse påsydd inni. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå