et lite mirakel Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 I natt drømte jeg om slimproppen! Og bare så dere vet det: den ser ut som en Knott(dropsene Knott), og er faktisk også delt horisontalt der den ene delen er grå og den andre hvit...hmmm, kan det ha noe å gjøre med at jeg var på kino og spiste knott i forrigårs??? ;o)
mensana Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 *hyler av latter på morgenkvisten* !!!!! Da vet vi det, i hvertfall, hihi :-))
Hanne og jentungen Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Haha. Dette var en god start på dagen:)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 nå fikk jeg lyst på knott... hehe men den vanlige knotten, ikke slim"knotten" hihi ha en fin dag! klem!!
MM med spire Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 ha hahhah..."syke syke menneske" )) Den var kjempebra:))
Hermelina Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Absolutt kjekt å vite! Sånn i tilfelle man skulle begynne å lure : )
Minmai Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Da vet vi hva det er, om noe sånt skulle dukke opp i forbindelse med en tur på toalettet. Er det noen som husker frukt(?)knott som fantes for mange år siden? De var rosa, grønne, gule og hvite. Ikke så gode som de vanlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå