Gå til innhold

Hvordan reagerte deres små på vaksinen?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Vi var å fikk vaksina igår formiddag og i hele går var snuppa skikkelig sutrete, sov dårlig og spiste lite. Ville ikke ha pupp, men tok flaska (noe hun ikke har vært så ivrig på før). Pumpa masse igår og ga henne på kvelden, da sov hun endelig godt!!! Spiste bra inatt da :)

Virker ikke øm på beinet/stikket da ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn fikk vaksine på fredag. Han var litt grinete fra før, da hele familien har vært litt forkjølet og dårlig i dagene før, og for å si det sånn så hjalp det ikke å få sprøyter i tillegg. Fredag var han veldig urolig og sutrete, men så sov han nesten hele lørdag og siden søndag er han tilbake til sitt gode, blide jeg. :)

Fikk ingen feber forresten, og var heller ikke øm eller hovent i området rundt stikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille prins hadde ingen reaksjon på sprøytene i det hele tatt. Men de to eldre søstrene hans var sutrete et par dager etter at de fikk vaksinen, så det er helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa fikk 39 i feber samme kveld, og var sutrete og litt utilpass. Feber neste dag også, slapp og ble forkjølet. Dag 2 etter vaksinen var hun feberfri, men veldig snørrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og fikk vaksinen i går...

Fikk to stikk, og gråt jo litt, men jeg satt klar med puppen og da gikk det ganske raskt over. Ruslet en tur før jeg dro hjem. Men vel hjemme våknet han med et skrik. Han gråt og gråt, har aldri hørt en sånn sår gråt før, så mamma måtte også gråte en skvett. Jeg ga ham derfor en Paracet og etter en halv time roet han seg.

 

Tror det var stikkene på beina som gjorde vondt, de var illrøde og hovne. Men han sovnet til vanlig tid (1930) i går, og sov helt til 06 før første pupp... Så da tror jeg at dette er glemt. For hans del! Jeg har jo begynt å grue meg til fem-måneders, jeg nå da... :o(

Syntes det var så skrekkelig å høre på Karsten, ble helt satt ut selv, så jeg ringte mannen min som måtte komme tidlig fra jobb for å trøste meg! Håper det går mye bedre neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi kom hjem sov hun i 3 timer, la seg 2 timer før normalt på kvelden. Våknet i 24 tiden med 39 i feber. Den ga seg raskt når jeg ga en stikkpille. Dagen etter var hun sutrete, men ingen feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye soving, men han våknet litt inni mellom og gråt veldig sårt, men det ble bedre utover kvelden.

Ingen feber eller noe, men han sov nesten åtte timer i strekk om natten og det er ny rekord her hos oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...