Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre som har IKM på mandag 23.? Eller i neste uke?? Jeg er så spent! Jeg har begynt å gå til refleksolog og har kjempetroen! Har bare vært to ganger foreløpig så jeg forventer ingenting foreløpig, men om et par mndr nå burde ting begynne å falle på plass:) Lykke til med testing dere som har IKM snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6728833-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! =)

Jeg har ikm mandag 23. Prøver å ikke tenke så masse på ikm og symptomer og slikt. Har blitt skuffet i 10pp`er + flere måneder før vi startet aktivt med prøvingen. Men det er jo så vanskelig å unngå å tenke!

Jeg lurer også på hva en refleksolog gjør?! Jeg går til akupunktør jeg. Har ubalanse i kroppen min. Så får så inderlig håpe dette kan hjelpe!!!

Ønsker deg masse lykke til!! Krysser fingrene for at du har blitt gravid denne pp!!! =)

¤Klem fra meg¤

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6728833-ikm/#findComment-6728974
Del på andre sider

Annonse

HEI PÅ DERE!

En refleksolog gjør så mangt. Det jeg har gjort til nå var å gå på en utredning. Der testet hun forskjellige funskjoner i kroppen min, så på urinprøven min, samt satte noen få nåler. Hun satte også inn et par "nåler" (små punkter) inn i ørene mine, for å sette tarmene mine i system. Min kropp har også vært i ubalanse, både fysisk samt at næringsopptaket er dårlig. Neste behandling var jeg på en tre timers oppretting hvor hun satte kroppen fysisk i balanse igjen, satte igang blodsirkulasjonen igjen, samtidig som hun satte meg på en knallhard diett. Jeg hadde noe som heter "lock-foot" og det ligger i navnet----at den ene foten har lagt i lås i mange år, slik at det har påvirket hele nervesystemet. Dette slår ut i uforklarlig hodepine, mageknip, rygg, nakke og skuldersmerter, kjeveproblemer, soppinfeksjon, tørr hodebunn, flass, vanskelig for å stå på to bein samtidig ++++ ufrivillig barnløshet!!!!!......++++ man trenger ikke ha alle symptomene......foten min "knakk" hun tilbake og jeg har følt meg som et nytt menneske siden det! Dietten er beinhard.....i en hel mnd må jeg holde meg unna melk og melkeprodukter, frukt, sukker, søtningsmidler, alkohol, brus, pasta, svin, poteter, tortillas, hvete, havre, rug, gjærprodukter, polert ris, eddik, sopp og hermetikk.......det blir mye rent kjøtt og grønnsaker for å si det sånn! MEN- det er verdt det hvis jeg får det resultatet jeg ønsker. Målet er å få "renset" ut all "driten" av kroppen denne mnd og fra og med neste behandling skal vi fokusere på å hjelpe meg med å bli gravid. Har hørt veldig mye positivt fra andre og hun jeg går hos er helt fantastisk, så jeg håper virkelig det funker! Tror nok ikke jeg er gravid denne mnd- siden jeg nettopp har begynt å gå til behandling, men kanskje jeg klarer det før jul!!!!??? Det er målet nå:) Lykke til med testing jenter! Dette er spennende! Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6728833-ikm/#findComment-6735246
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...