Gå til innhold

Halsbrann et tidlig tegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet jo det fra tidligere svangerskap. Jeg tror ikke sjangsen for at jeg er gravid er så stor nå, heller. Men en ørliten sjangs er det jo.

Det rare er at jeg har halsbrann nesten hele dagen hver dag. Hatt i en ukes tid. Venter mensen denne uka.

Det kan o være mange grunner til halsbrann.

:-)

de derre symptomlistene er ganske ymse

det sies at de første ngraviditetstegn kommer somregel 6.-8. uke

men d skjer jo ting med kroppen, både før tr, ved at et egg fester seg og ellers. det er umulig og vite hva som er hva

d går ann og ha både halsbrann og stikkninger her og der :)

syns bare d er så dumt med denne symptomjakten som egentlig er mest en ønsketenkning for de fleste

ser det er mangen så blir utrolig deppa og psykisk slitne etter en stund med sånn symptomjakt nesten før egget har rukket og feste seg

Annonse

Jeg hadde halsbrann (har det aldri ellers) i tiden rett før IKM da jeg var gravid med førstemann! Det var slik jeg fant ut at noe måtte være på gang. Så det er absolutt et symptom på graviditet!

Takk for mange svar.

Jeg er ikke stressa på og bli gravid. Leter meg ikke i hjel for å finne symptomer.

Men halsbrannen er et faktum. Hver dag nå, og hele dagen, natten.

Enig i at for de som sliter og prøver og bli gravide over lengre periode nesten burde holde seg unna disse sidene en stund..

Man blir oppslukt av allt man kan lese og all info om alle. Jeg tror det kan stresse unødig og kanskje forsinke og bli gravid.

Men nå lagde jeg vel nesten en ny debatt. Dette handlet om halsbrann- ja.

Heheheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...