Gå til innhold

Hvor er uke 44-jentene, da...?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Hvordan går det med dere? Ser at babyboomen bare fortsetter, utrolig bra!

Jeg har IKM uke 44, så EL nærmer seg nå... Slapper faktisk mer av denne gangen, tenker ikke på babylaging heeeele tida, og det er egentlig veldig godt.

Hvordan står det til med uke 44-jentene da? Håper alle får en fin og fruktbar tid med myyyye kos:)

Og hurra for meg, for jeg har bursdag i dag!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6728800-hvor-er-uke-44-jentene-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lunajenta:=)

Først må jeg si GRATULERER MED DAGEN DIN I DAG. Hurra:=)

Håper du får en kjempr fin dag.

Når i uke 44 har du IKM ? Jeg har IKM søndag 29 oktober, altså helt på slutten av uke 43.

Blir spennende nå tiden framover. Ønsker deg masse lykke til og håper det beste for deg=)

Klem fra meg.

Hipp hurra for bursdag, Lunajenta!!

Jeg fikk kjempepositiv ELtest i går etter to svake, og nok en svak i dag, og jeg har en veldig god magefølelse. Ennå nesten 2 uker å vente på svar men hjelper jo på litt å være optimistisk, eller? ;oD IKM tirsdag i uke 44...

Hjemme med snuppa i dag siden dagmammaen hadde noe legegreier i dag, så vi koser oss før jeg skal på jobb klokka 3 i stedet for 11... Har IKKE lyst å vaske huset (som jeg egentlig skulle gjort i går), men det ser søren meg ikke ut. Ikke rotete, bare møkkete *æsj*. Men må man så må man. Snuppa sov lenge i dag (halv åtte) så energien er bittelitt større enn forventet heldigvis :o)

Gooooood dag ønskes dere alle!

GRATULERER med dagen.. hipp hurra.

Jeg har ikm torsdag 2 november. Tror jeg har hatt el-slim som alle snakker om i går. hadde sex på søndag og i går.. tenker det blir litt kos i kveld også. blir to lange uker for å se om insatsen har gitt noen resultater. er jo bare 1pp, men er jo lov å håpe.

Ellers står alt bra tiol.. spennende hverdag det her, prøve å få barn. Er jo ganske stort. Gleder meg bare til den dagen jeg kan rope ut at jeg skal bli mamma og mannen min pappa. må være en deilig følelse.

Hei, først; GRATULERER med dagen i dag!!! Kanskje du lager baby på bursdagen din da?;-))

Jeg har også IKM uke 44, 1 nov. Er i min 2 pp, så er heller ikke så stressa på at det skal klaffe med en gang. Testa positiv el-test i morges, så er bare å kjøre på;-)))

Blir spennende å følge alle uke 44-jentene og se hva som skjer...lykke til alle sammen!

Annonse

Tittei:-)

Grattis med dagen, hvor ung blir du?? ;-)

Jeg har IKM mandag 30 okt og er uggen som bare det allerede.. Tror nesten jeg grue/gleder meg hehe:-) Tvi tvier for at det går i boks selv om jeg bare er i 1 pp!!

Ha en strålende dag selv:o)

Gratulerer med dagen idag Lunajenta..

Trodde jeg hadde positiv EL-test på mandag og igår, men tempen sank litt til idag, så da er det kanskje idag EL er???

Håper ihvertfall på det, for i disse dager har vi god tid til hverandre, samboer og meg... hehe...

Ønsker alle sammen lykke til i tiden frem mot IKM...

Klem fra...

Tuuusen takk for det:)

Vært på jobb helt til nå, så det var godt å komme hjem til middag og blomster!

Har IKM 4. nov. Tror jeg da. Sånn ca. Blir spennende, håper jeg greier å slappe av fremover og, er ikke noe gøy å stresse.

Ønsker deg masse lykke til, og krysser alt som kryses kan for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...