Gå til innhold

Café eller restaurant treff i Stavanger uke 43?

MKS mor til 2-tette

Anbefalte innlegg

Hei jenter, tar utfordringen til Agva om å ta initiativ til å treffes igjen... Det begynner å bli en stund siden, så vi må få til noe :). Tenkte å foreslå å møtes som sist på Kultkafen (Kulturhuset i Stavanger), enten på tirsdag 24 okt. eller torsdag 26 okt. kl.18:00. Vi ser hvor mange vi blir og bestemmer da om vi går videre på en restaurant, eller bare en ny café... Gi meg en tilbakemelding om hvilken dag som passer best!

Ha en fortreffelig dag :)

Fortsetter under...

Hurra, så kjekt!

Eg ska i møde onsdag kveld, men torsdag 26. passe fint.

Eg lige godt å gå på cafè for då kan me komma og gå litt sånn som det passe oss.

Kanskje me sko satsa på ein slags "juleavslutnig" på restaurant hellår...

Forresten møde på onsdag begynne ikkje før 20:30 så eg kan komma då og, men eg kan ikkje gleda dokkår med mitt fantastiske selskab follt så lenge.

Ha ein fyganes fine dag!

Hei på dere :).

Da sier vi cafebesøk torsdag 26 okt. kl.18:00 på kultkafen på kulturhuset. Kultkafen ligger på Sølvberget i Stavanger sentrum, hvor man også finner Stavanger Kino og Barnemuseum (gaten heter Sølvberggaten). Håper flere har mulighet til å komme, vi har det jo så kjekt med skravelet vårt :). Velkommen alle som har vært med før, og til alle nye som kunne tenke seg å skravle litt med "likesinnede"...

Annonse

Hei og takk for sist!

Jeg har lyst til å treffe dere på torsdag. Har en annen avtale rett etter jobb, slik at jeg kommer ca 7/7:30 tenker jeg.

Kan dere ikke legge igjen beskjed ved disken dersom dere går en annen plass, så prøver jeg å finne dere!

Det blir spennende å treffe både nye og "gamle" fjes.

God helg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...