1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor bestillte du fra? Og er du fornøyd med prisen, og servicen? Hvilken vogn kjøpte du? Håper på mange svar. :-)
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 jeg har bestilt fra en tysk side,www.kidsroom.de.kjøpte quinny vogn og sparte masse på det.har fått noe av det allerede og det er bare 2 uker siden vi bestilte det.alt virket veldig greit hvis noe skulle gå galt og sånn.det var noe eu greier som gjorde at hvis du ikke fikk varen innen 1mnd(tror jeg)eller hvis det var noe galt med vogna så tar du kontakt med de i stedefor den tyske bedriften.ble litt klønete forklart,men du kan jo gå inn å se selv.vet om flere som har bestilt der og vært fornøyd. lykke til!håper du finner noe!
En-av-hver Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hei har kjøpt to stk Teutonia (Y2K System i 2004 og en Spirit S3 i år) fra Ping Pong. Fornøyd med kjøpene, men de svarer ikke på spørsmål på e-post Har også kjøpt en TFK Twinner Twist fra BabyJungle, kjempefornøyd med rask og god service (og vogna :-))
Bea80 & Gullgutten Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Hvordan er det med toll evt. avgifter når en bestiller slikt fra tyskland???
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 er egentlig litt usikker på det.var mannen min som ordnet med alt.:)vi kjøpte vogn,sportsdel,mykbag,hardbag,bilsete,aktivitetsteppe og noen flasker og det kom på ca 6500.med alle avgifter og sånn.så vi har ihvertfall spart en del på det.du kan jo gå inn på tollvesenet å se.
--==Ceci==-- Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Det er IKKE toll på barneutstyr! Men man må betale moms (25 %) Jeg kjøpte vogn fra www.baby-trader.eu og fikk vognen min etter 9 dager!!! Hørte ikke noe fra de etter at jeg hadde lagt inn bestillingen på nett, så jeg trodde det kom til å ta evigheter. Ble så glad da jeg fikk hentelapp i posten... Man kan velge å la posten fortolle (må fortolles selv om man ikke betaler toll) og så sender de den til ditt lokale postkontor, eller så kan man hente den på postterminalen (ihvertfall her i Oslo), da må man hente pakken, fotolle den og betale moms, og da får du pakken med en gang. Litt kø noen ganger, men det tok vel totalt en halv time for meg denne gangen. Min vogn koster ca 8500 i Norge, betalte 6900 for den, sendt fra Nederland. Det var fri frakt innen Europa. Så det lønner seg jo!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har bestilt en Teutonia S3 fra Pingpong. Det tok nesten 9 uker fra jeg bestilte til jeg fikk vogna. De svarte på mine mail ganske fort, men må si at de jugde for meg da jeg sendte første mail for å spørre om vogna var sendt. Da jeg ringte etter 2 uker, sa de at det var feil dato, den første datoen jeg fikk opplyst. Betalte 3300 for vogna, og 1000 for toll (ca, husker ikke helt). Helt greit å bestille fra Pingpong, hvis man kan klare å vente 8-9 uker på vogna. Når jeg skulle bestille, fant jeg ut av at vogna ble billigere fra Pingpong enn fra andre tyske nettbutikker, med frakt osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå