vårspiren Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Nå som det begynner å bli kaldt ute, vil jeg kjøpe en god vinterpose som jeg kan ha i vogna og bilstolen. Har sett litt på Odenwälder dunpose (den med bamsen) og voksiposen, men det er ikke lett å bestemme seg for hvilken jeg skal velge. Har noen av dere erfaringer med noen av disse? Og om noen av dere har tenkt å selge, er det bare å si ifra :-)
vårspiren Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en (sort) simo kombivogn. Jenta mi er snart fire måneder, så jeg kommer til å bruke bag-delen et par måneder til, men etterhvert vil jeg jo bruke den både i sportsvogn-delen og reise-trillen vi ennå ikke har kjøpt (mest sannsynlig en quinny buzz). Og bilstolen er av merket maxi-cosi. Går ut ifra at begge posene har åpninger som passer til selene i denne? Jeg tror jeg helst vil kjøpe sort pose, uansett om det blir av ull eller dun. Men lurer på om noen har erfaring med falming?
lifa og Eline Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Vi har Odenwaldder den med bamsen, har kun brukt den i februar og mars og en gang hitill i høst. Bor i Oslo og synes det har vært for tidlig å starte med vinterposen. Kan virkelig anbefale den da den er vanntett og kjempevarm. Vi har quinny Fresstyle 3xl Comfort og her passet den til selen i vogna.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Er kjempefornøyd med Oldenwalder. Bor i Bergen (mildere enn Oslo) og begynte å bruke den for 14 dager siden. I dag er det 11 grader og snuppen ligger bare med strømpebukse og body pluss ulljakke nedi. Fin temperatur. Er det mild er det jo bare å ha lite klær nedi og ikke "tette" den til oppe ) Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har både Voksi og Odenwalderposen. Begge i svart. Voksien har ikke falmet noe spesiellt, men alt og da mener jag absolutt alt henger seg på den av rusk og rask. Må bruke klesrulle på den med jevne mellomrom noe jeg synes skulle vært unødvendig. Denne posen er 4år nå, og har vært sånn fra dag1. Kjøpte Odenvalderposen i vinter, og synes det var et megagodt kjøp. Super både i Simovogna, og i Quinnyen. Tror ikke voksien blir brukt før til våren når jeg skal ha i sommerdyna. Voksien min har bare åpning til 3pkt.sele, men Odenvaldeposen har til 5.pkt.. Anbefaler Odenvalder til alle etter jeg kjøpte den. ) Lett og god pose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå