Gå til innhold

Oktober: min fødselshistorie ( ikke lang)


kula 291011

Anbefalte innlegg

hei!!!

jeg våknet opp med rier den 13 oktober kl 06.00 å lette blødninger, riene var så svake så jeg ikke hadde noe plager med de, sa i fra til sambo att nå skjer det vel noe snart, men kunne jo ikke være sikker da de ikke var regelmessige..

timene gikk å jeg skulle begynne på middag, nå kom riene med 7 min melllomrom, å jeg som trudde jeg skulle rekke en deilig middag men nei da, dette gjorde bare kjempe vondt så vi bestemte oss for å ringe føden,

så var vi på vei ned til sykehuset å smertene var helt jævlige, trudde jeg skulle dø der jeg satt.. når vi endelig var framme så møtte vi på jordmor i døra da jeg nesten ikke klarte å gå.. ble trilla opp for å bli undersøkt, å jo da der var det full åpning å klar for å presse...

fikk lystgass som ikke virka på meg så hadde det ganske vondt, men med ett par press var lille jenta ute( ikke funnet navn enda) , det hele tok bare 30 min så må si jeg ikke rakk å føle noe skikkelig på det..måtte sy 5 sting....

ho var 47cm, 2400g og 32 cm rundt hode..

kom hjem i går, kooooser oss kjempe masse, å en ting gled dere jenter, det er bare helt herlig å være mamma!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, så godt å høre at du hadde en lett fødsel til tross for "at du følte du skulle dø en periode" hehe. Når kl. fødte du? Bare nysgjerrig på hvor lenge du hadde rier, siden du startet kl. 6 ;-) kos dere masse. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...