Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Kusina til mannen min fødte en bebis i februar. Vi fikk melding på telefonen om at nå er Daniel født! Med vitale mål og hele pakka!!!! Så vi dro og kjøpte litt gaver, og reiste til sykehuset for å se hvordan det sto til. Da fikk vi kom inn og så den lille ble jeg litt forfjamset, for det var rosa bånd og helseteppe! Ja, sier kusina - nå er det ikke Daniel lenger, det er Lina! Det som hadde skjedd var at barnepleieren som tok på Lina første bleia og konstanterte kjønnet rett og slett hadde sett feil! Så en hel natt var den lille jenta en gutt!!! Kusina måtte bli på sykehuset en uke for å vente på dna - prøve. Stakkars, det var jo så kjedelig!!! Så til alle dere som skal føde: Se etter selv før bleia kommer på! Hvis ikke kan dere risikere langt sykehusopphold!
Hermine. Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Ja er nok best å sjekke først sjøl med en gang! Ellers kan det bli mye styr høres det ut som, hihihihihi!!
Herkules Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 he he siden vi ikke viste hva vi fikk så så mannen min etter med en gang og han var den første som så at vi hadde fått en gutt han ut brøt : " Dæven for noen store baller!!!" ingen tvil der nei!!
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 hehe den var fin du.... Selv så fikk jeg jo ungen på magen før de vaska henne og hadde på bleie, så veldig godt at det var ei jente da de løfta henne bort til meg Dessuten var det faktisk pappa'n som sammen med barnepleier veide, målte, vaska og kledte på ungen for aller første gang, mens jeg lå og ble sydd opp og ned downstairs...
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe.. men er det vanlig at de tar feil av kjønnet på ul? Jeg fikk i uke 17 vite at jeg skulle ha gutt. Kan jeg stole på det. Alle sier at jeg er typisk "guttegravid".
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 hah - akkurat det med "typisk guttegravid" og sånt gir jeg en god f i for å være ærlig. Fikk nemlig høre hele forrige svangerskap at jeg garantert ventet gutt (vi ville ikke vite kjønn på ul). Men ut kom ei jente gitt
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Men hvor vanlig er det at de tar feil på ul?
Nicki_81 Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Er dessverre ganske ofte de tar feil på ultralyden ja, med mindre di kan si 210% sikkert at det er det ene eller det andre. At de rett og slett ser rett i skrittet på ungen.
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 så lenge de ser "tuten og balla" hihihihihi tror jeg nok det er ganske 100% hihihiih..men .om de er litt usikkre kan de ta feil har hørt om en del sånne..rosa tapet og rosa alt så ble det gutt ,derfor skal jeg inn i gjen snart nå(31okt for å bli 1000000000000000% sikker og slik at jeg kan shoppe uten stress..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå