Gå til innhold

Be Safe bilsete som monteres begge veier, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe dette setet, men har ikke så stor bil. Trenger man god plass til dette setet? Og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville tatt med meg bilen og sjekket at dette passer da det tar ganske stor plass. Når setet står bakovervendt så skal du både ha plass til setet pluss støttebena som skal stå i gulvet samtidig som setet skal være inntil seteryggen foran.

Vi har foreløpig ikke kommet lengre enn til bakovervendt og prøver å vente så lenge så mulig med å snu setet.

Skrevet

men er dere fornøyd med setet? Noen sier det er veldig tungvindt....

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med det. Be betjeningen i butikken om å montere det for deg, men se på hvordan de gjør det. Da går det helt greit å ta det ut og inn senere.

Skrevet

vi har det og er kjempe fornøyd. fikk det montert i bilen fra butikken, og har ikke tatt det ut.. kan være litt tungvindt å montere om du skal ha det fra bil til bil.. men hjelpes så godt sete.. tulla sitter kjempe godt i det :D

vi har en liten opel vectra personbil og vi har plass :)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med setet. Har det bakovervendt, og håper å kunne ha det en god stund til.

Setet tar litt plass ja, så sikkert greit å få prøvd det. Ellers ville jeg ikke valgt det setet om du skal ha det ut og inn av bilen for det er litt tungvindt å montere. Få butikken til å hjelpe deg med monteringen slik at du er sikker på at det er gjort riktig. -Det er viktig for sikkerheten!

:)

Skrevet

Vi har en opel astra og de er små, men vi fikk plass til dette setet. Brukte litt tid på å montere det men har man gjort det en gang er det ingen sak å gjøre det igjen(men tar litt tid). Vi er veldig fornøyd med dette setet.

Skrevet

Vi har også dette sete. Måtte dra tilbake til butikken for å få det ordentlig montert-det var ikke det enkleste i verden nei, men de i butikken påsto at det var seter som var verre å feste....hmmm....

Uansett, vi er veldig fornøyde med sete-snuppa sitter kjempefint i det, selv om det tar stor plass bakovervendt.....det ble vel best i test om jeg ikke tar feil???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...