Gå til innhold

Hvor blir det av den eggløsningen da...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på dag 22 og det er fortsatt ikke tegn til noen eggløsning. Follikkelen vokser i sneglefart. 11,5 mm forrige onsdag og 14,5 i går. Jeg burde kanskje slå meg til ro med at det ikke blir noe denn måneden heller, men det er så vanskelig. Det er jo dette evinnelige håpet da :o) Skal til legen igjen på fredag. Hvis det ikke er noe ordentlig på gang da, kaster jeg inn håndkle for denne gang.

Forresten, er det noen som har erfaring med å dra nedover i helgen. Jeg ser det kans være vanskelig med fly. Det ville jo vært skrekkelig trist om det er det som skal sette en stopper.

Fortsetter under...

Hei, har vært nedover 2 ganger, begge i forbindelse med helg, får alltids en bilett men, kø og forsinkelser........ Har blitt stress begge gangene(ene gangen kom jeg inn døren akkurat på slaget når jeg hadde time)ikke akkurat optimalt kanskje. Problemet er ofte at selv om vi har tatt det tidligste flyet så er det på hengende håret pga forsinkelser.... Begge gangene med Norwegian/ Sterling, satser på noe annet next time.

Melder meg inn her jeg, frustrerte kvinner som venter på eggløsning ... Har gått på enkel Pergokur denne syklusen, og på dag 12 var jeg hos gynekologen for å se på de flotte eggene mine - trodde jeg. For de var helt bittesmå, hadde ikke responert på behandlingen i det hele tatt. Så nå skal vi vurdere om vi gidder å kjøre testmarerittet denne måneden, eller om vi venter en måned og ser om det går bedre med dobbel pergokur. Gynekologen sa det uansett ikke var nødvendig å begynne å teste før til helga. At det skal være så vanskelig! Trodde alt ville bli så greit når jeg begynte på Pergo, jeg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...