Gå til innhold

emmaljunga cerox soft pink

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en slik vogn å selge???eller er det noen som vet hvor mye ceroxen koster i østersund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ligger en på finn hvis du leter litt

Skrevet

har sett den,men ønsker en med litt utstyr som fottrekk og stelleveske

• 3 uker senere...
Skrevet

ringte til deg før helga,da hadde du sendt mld om vogna og lagt ut annonse, men du sa du ikke skulle selge vogna......

Skrevet

ja etter at jeg la ut annonsen så ville ikke samboern selge den! Han mener at Ina er litt for lita til å sitte i vogn uten bag.

Men så sier han nå at det egentli er samma for han.

Skrevet

siden vi ikke fikk kjøpe deres vogn, ble det så vi kjøpte en ny en i helga,begynte å bli desperat etter vogn.

Skrevet

Jeg ser etter en emmaljunga cherox soft pink. Men siden det skal være en vogn som skal stå hos besteforeldre, er jeg interessert i å kjøpe brukt. Du som har en til salgs, hvor mye skal du selge den for? Hvilken årsmodell er det, hva slags utstyr følger med, og hvor kan den sees?

Skrevet

den er 07 modell. nesten ikke brukt, så håper å få vertfall 5000,- for den.

med vogna er det :

- Softbag (som kan brukes som fotpose)

- Overtrekk til bena (ikke sikker på hva det heter)

- Regntrekk

- Sol/Myggnetting

Skrevet

Ok, det ble for dyrt i forhold til hva jeg tenker å bruke på en ekstravogn. Men kan jeg spørre hvorfor du har kjøpt en ny vogn, og selger den uten å nesten ha brukt den? Hadde jeg kjøpt ei så fin vogn ville jeg beholdt den en god stund før jeg hadde solgt den videre :-)

Skrevet

kan du tenke deg å selge softbagen alene?

Skrevet

hva skal du ha for den da? hvordan er den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...