Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 noen som har en slik vogn å selge???eller er det noen som vet hvor mye ceroxen koster i østersund?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 det ligger en på finn hvis du leter litt
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 har sett den,men ønsker en med litt utstyr som fottrekk og stelleveske
¤butterfly¤ Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 ringte til deg før helga,da hadde du sendt mld om vogna og lagt ut annonse, men du sa du ikke skulle selge vogna......
Jente89 ♥ Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 ja etter at jeg la ut annonsen så ville ikke samboern selge den! Han mener at Ina er litt for lita til å sitte i vogn uten bag. Men så sier han nå at det egentli er samma for han.
¤butterfly¤ Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 siden vi ikke fikk kjøpe deres vogn, ble det så vi kjøpte en ny en i helga,begynte å bli desperat etter vogn.
vårspiren Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Jeg ser etter en emmaljunga cherox soft pink. Men siden det skal være en vogn som skal stå hos besteforeldre, er jeg interessert i å kjøpe brukt. Du som har en til salgs, hvor mye skal du selge den for? Hvilken årsmodell er det, hva slags utstyr følger med, og hvor kan den sees?
Jente89 ♥ Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 den er 07 modell. nesten ikke brukt, så håper å få vertfall 5000,- for den. med vogna er det : - Softbag (som kan brukes som fotpose) - Overtrekk til bena (ikke sikker på hva det heter) - Regntrekk - Sol/Myggnetting
vårspiren Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Ok, det ble for dyrt i forhold til hva jeg tenker å bruke på en ekstravogn. Men kan jeg spørre hvorfor du har kjøpt en ny vogn, og selger den uten å nesten ha brukt den? Hadde jeg kjøpt ei så fin vogn ville jeg beholdt den en god stund før jeg hadde solgt den videre :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 kan du tenke deg å selge softbagen alene?
Jente89 ♥ Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 hva skal du ha for den da? hvordan er den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå