Gå til innhold

blir så sinna på jm

Anbefalte innlegg

Skrevet

jm er egentlig ganske ok men nå kom hun med komentar på vekta mi.

ja jeg vet jeg er overvektig men er egentlig fornøyd med meg selv

til vanlig er jeg 95 kg og er 180 høy syns ikke det er så ille.

er i uke 24 nå og har lagt på meg 7 kg og jm begynte å snakke om helsefarer og dietter . kan jeg ikke legge på meg nå som jeg er gravid heller?

med nr 1 la jeg på meg 17 kg totalt og alt var borte 4 uker etter fødselen , når jeg var 24 uker med nr 1 hadde jeg lagt på meg 9 kg altså 2 kg mer da enn nå.

jeg syns det er litt på kanten å begynne med diett når man er gravid , eller at jeg skal bekymre meg for andre helsefarer .

er sikker på jm veier mer enn meg.

sikkert et sutreinnlegg men måtte bare få ut litt . sier liksom ikke til venninner at jm syns jeg er feit

nå velger jeg å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil vel bare vårt beste..jeg hadde lukket øra oglatt som ingenting..eller byttet jordmor...

Skrevet

Kan du gå til lege istedet kanskje?

Skrevet

dem er nok sikkert pålagt å fortelle deg det... for at det i mange tilfeller er større risiko for å få komplikasjoner under fødselen når man er overvektig... Flott at dem tar jobben sin seriøs spør du meg og ikke tier.... så lenge du føler deg frisk og opplagt er jo ikke dette så mye å henge seg opp i uansett:) lykke til:)

Skrevet

Synes denne Jordmora var kvass ja! Jeg derimot går hos en lege som heter Hossein...- Han applauderer for hver kilo jeg har gått opp! Han sier det er et flott sunnhetstegn! Jeg er nå på overtid og veier 110 kg og er 175 høy. KOs deg i graviditeten du, dette høres helt normalt ut! Jeg kan også legge til at jeg har ei venninne som la på seg 32 kg! Da kan jordmor få lov til å begynne å reagere. Men ikke med din historie.

Kos deg videre, det kan jo bli lenge til neste gang...- det har ihvertfall jeg tenkt, og tok en iskaffe- mocca til frokost:)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ta det med vekt så tungt enda...Jeg er selv i en ganske lignende livssituasjon som deg. Jeg er også 1.80, veide 99 kg ved svangerskapets start, er nå i uke 26 og har gått opp 6 kg. Går til lege på jontroll jeg, og han sier bekreftende hver gang jeg går på vekta "ja det er gått litt oppover ser jeg, men ikke mer enn normalt" å han understreker hver gang at han mener at dette ikke er tidspunktet å slanke seg på. Det kan man vente med til soppen er kommet ut...

Skrevet

gi faen i det......... har ikke noe med å snakke sånn... diett kan man tenke på etterpå... la dem passe sine egene saker............. drit i det!!!!!!!!!

Skrevet

Saken er vel at graviditeten blir brukt som unnskyldning for å slippe å tenke kosthold. Samt at når barnet er kommet til verden så driter man i det da også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...