Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kjente dere liv i magen første gang? jeg er 15+3......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. gang: Uke 22

2. gang: uke 20

he he... ikke spesielt følsom inni der..

(PS! Skytter er ålreite dyr.. :) )

Skrevet

bekymrer meg for alt denne gangen;) var ikke slik sist jeg var gravid,men da var jeg bare 19 år. får være tålmodig å vente;)

skytter er de beste de;) hehe.......

Skrevet

Eg kjente liv i uke 17, men ikke noe "fast". Nå er eg i uke 19 og kjenner hver dag, flere ganger om dagen. Til å vere første gang synes eg dette var tidlig eg, men det er veldig tydelig nå....Trenger ikke bekymre deg, er ikke uvanlig å ikke kjenne noe før uke 20.

Skrevet

Jeg kjente første gang fra begynnelsen av uke 19, og har kjent hver dag siden. Kjente det tre ganger før uke 19, men med flere uker mellom hver gang, og usikker på at det var babyen jeg kjente. Dette er min første.

Skrevet

med nummer 1 tror jeg rundt 18-19

med nummer 2 uke 14 - veldig tidlig og veldig sterkt

Skrevet

Jeg kjente det tydlig når jeg var 18+1. En god følelse:)

Skrevet

Kjente tydelig liv for første gang i går. Er i 18. uke. Har kjent litt liv tidligere også, men da var jeg i tvil om det virkelig var liv eller om det bare var innbildning.

Skrevet

Kjente det i uke 16 både første gangen og nå.

Kjente det helt sikkert for første gang igår og kjente det igjen idag!!!

Er 16+3 idag!

Skrevet

1.gang uke 20

2.gang uke 13

3.gang uke 15

Skrevet

1.gang: Liv rundt uke 1 og spark uke 22

2.gang: Liv i uke 14 og spark i uke 18(fast, flere ganger om dagen. Virker som vesla allerede har laget seg en rutine inni der)

Skrevet

Beklager det skulle stå rundt uke 17 ikke 1. På tide å skifte batteri i tastaturet mitt.

Skrevet

Nå uke 24 og kjenner ingenting (tror jeg), men alt er vel i følge UL.

Skrevet

Jeg er førstegangs, og kjente liv for første gang i uke 16 (da disse berømte boble/fiske-følelsene). I går kjente jeg sikkelig "spark"! Spennende.. Er nå 19+6.

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 13, og fra uke 17av har jeg daglig kjent spark og evt. slag.:D

Jeg er førstegangs, og inni meg bor en rimelig hyper krabat. Fremtidig kickboxer?;)

Nå er jeg 19+1:)

Skrevet

16+4 helt sikkert, men kjente noen vage bobler i 12. uke som ingen tror på også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...