Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Ser flere skriver om troll eller reima sine.
*Magic* Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Det er en slags ullsokk med vind og vanntett stoff utenpå. Mange som bruker det istedet for sko på babyer på vinteren. Spesielt fine for barn som ikke kan gå etter hva jeg har skjønt. Jeg skal kjøpe det til gullet mitt, slik at vi kan kose oss ute i snøen når den tid kommer. Skal også kjøpe votter av samme type:)
Beama Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 er en sokk som kan brukes ute... varm og god... også er den vindtett og vanntett... grei for de som ikke kan gå enda... jeg fikk anbefalt gullull sine... har kjøpt de men ikke prøvd de enda..
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 noen som har en link eller vet hvor de selger dete? må ha det til min sønn snarest.... takker:)
Fantorangen Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 alexi.no har visst disse...Har ikke prøvt de selv. Noen som har gode/dårlige erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå