Gå til innhold

Bør jeg sykemelde meg?

Anbefalte innlegg

Er så veldig usikker på dette, fordi jeg har vært veldig lite syk i min arbeidskarriere, men nå er jeg i 7 uke å er enormt kvalm. Har siden jeg tok testen for en mnd siden vært kvalm og hatt veldig dårlig matlyst.

Begynte i ny jobb samme dag som testen var positiv, så derfor er jeg litt usikker. Har ligget med omgangssyke i helgen, kastet opp ++ og har ikke fått noe bedre matlyst av dette. Har og hatt egenmelding i går og i dag, men føler meg litt uglesett av den nye sjefen min. (Må prøve å komme meg på jobb i morgen.......... )

I og med at matlysten er nede spises det lite, og det er derfor jeg er slapp og ikke var på jobb etter helga. Det er så tungt å gå sånn. :(

Vil ha lyst på mat!

Noen som har tips om hva jeg bør/kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6727591-b%C3%B8r-jeg-sykemelde-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel det kommer vel litt ann på hva slags jobb du har, er den mer stillesittende er det lettere å overleve. når det er sagt. kluet er å spise selv om du er kvalm og spis litt med to maks tre timers mellomrom, ristabrød, frukt, frokostblanding med lite melk. kjøp gode juicer og drikk dette. for kvalmen blir værre og det er lettere å kaste opp hvis du har lite i magen. så sies det at hvis kvalmen blir værre skjer det som regel rundt uke 10. selv holdt jeg ut til 9.5 daa jeg kastet opp mens jeg kjørte på jobb fant jeg ut at nå er nok nok. Jeg har en svært aktiv jobb, så jeg ble sykemeldt da, heldigvis kaster jeg opp litt færre ganger i døgnet.

vel det er du som vet hvordan du har det, men matlysten og kvalmen blir ikke bedre av å være hjemme, hovedforksjellen for meg er at jeg klarer å holde på maten . beste middelet er å spise og drikke ofte selv om lysten mangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...