Gå til innhold

ka ska man nu fylle dagan me?

Anbefalte innlegg

plutseli har æ ingenting å heng fingran i..

barneromme e færdi innreda å pussa opp, har tilåme reid på sengene.

vi har alt av klær å utstyr, har tilåme klart kluta,salver,såper,bleier å div på badet.. HJELP.. Plutseli har æ ingenting mer å gjøre om dagan.. nån som har nån tips om ka man kan finne på for å få dagan til å gå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6727217-ka-ska-man-nu-fylle-dagan-me/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og kjeda meg masse og funnet min hobby;)

Jeg binder greiner ... skal legge ut bilder på mitt album så du kan se.

Det er bjørkegreiner som jeg fjerner alle blader på,,så har jeg vikletråd/tynn ståltråd som jeg tvinner rundt mens jeg holder smågreinene inntil den største greinen/stammen.

Du må hente ganske mange greiner for å lage en stor og fin dekerasjon,,,men kan og lages i små;)

Kan pyntes med alt fra julepynt,blomster,lys osv osv,,,bruk fantasien;)

Dette er kjempegøy og anbefales. Venner og familie kommer til å spørre deg om du kan age til dem og,,,,julegavetips;)

Annonse

Det er faktisk veldig enkelt ;)

Du har en stor gren med mange greiner på , så holder du alle greinene sammen og begynner å snurre tråden rundt og rundt ,du begynner nede og stopper på toppen;)

Ikke sikker jeg er så flink til å forklare,,men bare prøv så finner du raskt ut hvordan det skal vere og hvordan du synst dem er penest;)

Det er penest med bjørkegreiner,,,og det er egentlig lettest å la bladene visne av så du slipper å dra av alle bladene.

Lykke til om du prøver;) så får du legge ut ett bilde om du lager...

Scrapbooking e jo vældi arti da... passa fint sammen med kort laging... e du førresten færdi med julegavan? Vesst ikke kan du jo gjør dæ færdi med dem... æ har bestillt nesten alt på nettet... man får jo kjøpt det mæste der...

www.pandurohobby.no ellers så sæll bl.a. Ciro Panduro teng vesst du har det i nærhetn... en eller anna hobbybutikk har du vel i nærhetn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...