Gå til innhold

Flere som ikke helt vet når de har termin?

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg sånn til legetimen 2 november skal bli spennende å endelig få vite hvor langt vi er på vei.

Jeg har PCO og derfor tiltider veldig ustabil mens. Jeg vet ikke når jeg hadde siste mens.

Den siste 'normale' mensen hadde jeg i begynnelsen av august så hvis man går ut i fra den venter vi barn i midten av mai.

Men jeg hadde en liten blødning i begynnelsen av september den var mer som en blodig utflod, litt gjennomsiktig og bringebærrød først så litt brunaktig i en dag eller to.

Har ikke vært hos legen men snakket med fastlegen på telefon etter å ha tatt en test, hun gikk ut i fra at det var den i august som var siste mens, og at den i september var en festeblødning. Hadde det på samme måte da jeg fikk 1.mann.

Men da jeg ringte til min gynokolog for å få time hos han og jordmoren som jeg gikk til kontroll hos under første svangerskap, insisterte damen i telefonen på at vi skulle gå ut i fra blødningen i september som siste mens,med termin i midten av juni... ergo fikk jeg ikke time til første kontroll før 2. nov... Det føles så lenge til...

Jeg vil vite nå...

Fortsetter under...

hei du ;-)

e e skikkeli usikker på når e har termin. sia e ik huska når siste mens, ga jormor me ein termin 10.mai utfra ka ho så på UL da e va der.. da sa ho 7-8 uke. dvs at i dag e e 11-12uke på vei. e lika å tenk at d e 12uke;-)

ska på UL igjen onsdag i neste uke så d blir spennende...både grua å gleda me men kryssa alt som krysses kan før at alt e bra me lille nurke vårt.har hatt extra oppfølging den her gangen pga tidligere SA...

Du ska sjå alt går bra ;-)

jeg aner heller ikke når min termin er..

om jeg regner ut fra sist mens som var 21juli så blir termin i slutten av april begynnelsen av mai...=)

men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro..dette er første gang jeg er gravid..

utpå vårparten blir nok babyen født og det syntes jeg er perfekt!!

Jeg har menstermin den 6. mai, mens legen sier 4. mai (sikkert fordi de regner med forskjellige lengder på syklus).. Men er egentlig veldig usikker..en kan jo fort bli skrudd 2-3 uker tilbake på ul.. gleder meg til å få det 100% sikkert - bare det ikke blir 17.mai så er jeg fornøyd!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...