Gå til innhold

Er ny her jeg! :-)

Scorpion73

Anbefalte innlegg

Var på den obligatoriske UL-undersøkelsen i dag (er 19 uker på vei), og kan trygt si at vi fikk et lite sjokk når jordmor sa at her er det flere enn en... Visste forsåvidt at det var muligheter for dette, men hadde slått det fra oss da jeg hverken har gått opp så mange kg eller fått behov for å begynne med mammatøy... Men det kommer vel. Synes faktisk at magen har vokst bare i løpet av ettermiddagen/kvelden jeg :-)

Fortsetter under...

Jeg ble bare liggende og måpe, mens tårene strømmet (gledestårer, vel og merke... :-)) Pappa'n ble også svært overrasket, men mest glad, og han begynte meget raskt og planlegge større leilighet og bil... :-) Vi visste om muligheten, i og med at vi ble gravide etter inseminasjon, men som sagt, hadde slått det helt fra oss i og med at jeg foreløpig har vokst så lite - og at venninner med en er mye større enn meg.

Har forøvrig ferie denne uken, og regner med at sjefen blir ganske paff i og med at jeg så snart går ut i permisjon (det skulle jo egentlig ikke skje før medio februar)

Annonse

Hei Scorpion 73

Gratulerer med dobbel lykke, og velkommen hit!

Jeg er selv skorpion og er født i 73, og fikk samme sjokket i uke 18 da vi var på ultralyd.

Jeg venter to jenter og har termin 7. januar, men de har sagt at de kommer til å sette igang fødsel i desember hvis ikke noe skjer av seg selv før den tid!

Er du førstereis, eller har du barn fra før av?

Jeg har en gutt på 6 år, og ei jente på 1 år - her går det unna!

Ønsker deg i alle fall all verdens lykke til med livets mest spennende reise!

Sjøl er jeg så stolt av å vente tvillinger, at jeg bare har lyst til å henge en plakat på ryggen og magen med stor skrift: JEG SKAL BLI MAMMA TIL TVILLINGER!!!

Ja, ja..man blir vel litt tussete tenker jeg!

Lykke til alle dere andre!!!

Hei gratulerer og velkommen skal du være... Det er kjempegøy og gå tvillinggravid. Jeg er i uke 37 så jeg er snart "ferdig". Har dere barn fra før??. Vi fikk vite i uke 8 (fordi jeg ble gravid med IVF) at vi ventet to så vi har hatt masse tid å forberede oss. Og senere har vi fått vite at vi venter to jenter. Så nå er jenterommet ferdig, alt står klart til våre to små prinsesser. Jeg har hatt et kjempeflott svangerskap, men det skal bli godt nå å bli ferdig. Ønsker deg og mannen din masse til lykke med svangerskapet.. Så "snakkes" vi sikkert her inne..

Hei Fru Bolstad!

Så artig at det er så mye likt med oss da :-) Vi har ingen fra før, så dette blir skikkelig spennende. Sjokket har delvis lagt seg, og nå gleder vi oss veldig. Hele familien er også veldig glad på våre vegne i og med at vi har slitt så lenge, så jeg blir nesten helt rørt over all støtte og glede de viser.

Jeg gikk forresten forbi ei tvillingmor idag, og hadde mest lyst til å strene bort til henne å stille en masse spørsmål... :-)

Og "verre" blir det vel.... :-) Jeg håper uansett at formen holder seg som nå, og at jeg får et fint svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...