Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker noen leke grind til barnet deres?

mi er 15 mnd, er overalt. føler kansje det ville vært betryggende og ha henne der når jeg er på toalett eller må ha øya bort fra henne i to sek.

hun er en meget aktiv jente, går ikke enda, men krabber fort.

jeg føler kansje det ville være betryggende og ha henne der mens jeg gjorde ting hun ikke kan være med på.

har to etasjer, så ikke lettt og gå ned mens ho krabber rundt.

tar alt hun kommer over, men jeg flytter ikke ting som ikke er skadelig for henne. de må lære hva nei betyr.

men noen syns punkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt lekegrind siden jr var 2 mnd, så han har vendt seg til den tidlig, sovet der og ligget der med babygymmen. Nå er han 11 mnd, og har ikke så veldig lyst å være der lenger, men det går greit hvis jeg skal på do, dusje, vaske tøy/gulvet osv, veldig praktisk :-) Vi også har flere etasjer, så det er godt å vite at han har det trygt der når mor flyr opp og ned.

Skrevet

Vi har ikke lekegrind, men vennene mine som har det bruker dem til lekeoppbevaring. Barna vil ikke være der. Jeg bruker senga hennes jeg, når jeg f.eks. dusjer. Putter den full av leker, så det skal være litt morro. Det går helt greit. Skal jeg på do, tar jeg henne med meg. (hun er også 15 mnd)

Skrevet

vi har lekegrind. kjøpte når han var 6mnd og bruker den enda,nå er han snart 17mnd.høres gjerne teit ut men,er veldig greit når en har flerre etg og skal på do eller hente post,tømme søppel ol.. han leker ikke så mye i den lengre men,bruker den når jeg skal noe:)

Skrevet

takk for svar. skal sette den opp igjen. tok den vekk en stund da den bare ble lempet med leker, hun lå i den når hun var baby, i stua men ikke så glad i den dengang, men med spennende leker så vil det sikkert gå bra.

lettere når jeg skal noe.

ha en fin dag alle sammen.

Skrevet

Hender at jeg bruker den enda. Selv om lillegutt nå er 22 mnd. Er veldig greit å ha han der når jeg er i dusjen og mannen ikke er hjemme. Ellers så endevender han hele badet hvis jeg har han med. Han har vært der litt hver dag fra han var liten så han er litt vant til den. Men det holder fort med 10 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...