Gå til innhold

Oops.. UL idag og vi venter to...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig spent på UL- undersøkelsen idag, da det var første gang og vi heller ikke har hørt fosterlyden tidligere. Jeg spurte jordmor om alt så bra ut, og kan trygt si at vi fikk et lite, stort sjokk når hun sa at her er det flere enn en... Det har nok enda ikke gått helt opp for meg, for jeg har jo enda ikke fått noen særlig mage en gang... (er 19 uker på vei) men en ting som er sikkert er vel at den kommer! :-)

Har vel heller ingen særlige forhåpninger om å sove noe særlig inatt. Masse tanker... Men vi har funnet ut at det er jo mest praktisk å få to med en gang :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så moro!!!

Gratulerer så mye :o)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Skrevet

å så artigt;) GRATTIS:)

Skrevet

Så gøy.... Skjønner det var ett sjokk... hihi

Gratulerer masse

Skrevet

Gratulerer!! Har tvillinger selv jeg,du har mye å glede deg til.Det er faktisk ganske morsomt etterhvert når de vokser til.Var selv på ultra i dag,spent selvfølgelig,men denne gangen var det bare en da. :o)

Skrevet

Gratulerer så mye, og heldigen ;);)

Skrevet

Så morsomt :o) Dobbelt-gratulerer !

Fikk du vite om det var en- eller to-eggede tvillinger?

Skrevet

For et deilig men vakkert sjokk da!! Dobbelt glede! Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!

Klem 20+1 t.08.03.07

Skrevet

Oj, så artig! Grattis x 2 :-)

Skrevet

Gratulerer masse håper du fikk sovet litt i natt da.

Skrevet

Gratulerer!

Så gøy da!!!!! Kan sikkert bli slitsomt i starten, men tenk hvor mye glede de kommer til å ha av hverandre senere!

Skrevet

så spennede da...får nok og henge fingrene med i begynnelsen du da..kjempe artig.Gratulerer så masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...