Gå til innhold

Ringerike 17.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer med jenta de.

da er det bare meg igjenn da. jaja dette kan jo ta tid nå er dere jo travelt opptatte hele gjengen mens jeg bare har en haug med tid og surre bort mens jeg venter. hihi.

det var godt du slapp å gå over da ballong. si i fra når dere har bestemt navn er så nyskjerrig her jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer kjempe masse ballong, det var hyggelig :o) Du har fått en skikkelig god klump du da? ;o) Godt du slapp og gå over. Dere får kose dere masse, så sees vi kanskje på et treff før jul.

Det er jo ikke så mange dagene igjen for deg heller nå da sjiga :o)

De siste dagene er helt utrolig lange for den stakkaren som går der.

Her går alt bra, Mathilde sover,spiser og fiser seg gjennom dagen :o)

Hun er så snill atte :o)

Skrevet

Gratulerer sååå mye med jenta ballong, stor jente:-))

Jeg fikk akupunktur på sykehuset fra uke 37... av jm Mette Nordbø, kjempekoslig....!!

Her går d bare bra, driver å planlegger hvordan mat vi skal ha i dåpen.

Håper d er bra med dere alle sammen..

Stoore klemmer:-))

Skrevet

Mette Nordbø tok i mot Mathilde :o)

Super hyggelig dame :o)

Skrevet

her har vi kosa oss med farsdagen og snuppa var så stolt over at hunvekka pappa. han er en morgenful så han måtte tvinge seg til å ligge lenger for å la henne vekke han hihi.

jeg er fortsatt god å rund ingen tegn til endringer her enda. har jo to uker igjen. til termin.

vi driver litt slektsforskning om dagen, farmoren til min mann er opprinnelig fra hønefoss så det er spennede om vi finner noe slekt her. kansje noen vi allerede kjenner som er i slekt. spennende dette. funnet ut mye historie om hva folk drev med og hvor de bodde.

Skrevet

Slektsforskning er veldig spennende syns nå jeg :o)

Skrevet

Har prøvd å spørre om det er noen fra Ringerike her, men ingen svarer...

Skjønner dere er gamle kjente, men er noen nye her også.....

Skrevet

hei har ikke fått med meg at noen har spurt etter oss. nå er jeg den eneste her som ikke har født enda har termin 25 november så da regner jeg med at vi forsvinner inn på dib.

når har du termin???

vi har hatt noen treff, og alle er kjempekoslige du kan jo sikkert få være med neste gang.

Skrevet

Gratulerer så mye med den store jenta Ballong!!! Deilig å være i mål tenker jeg. Gikk fødsel fint?

Koselig med nye folk innom da. Bare å komme på treff for alle som vil selvsagt. Ikke noe nytt planlagt ennå..

Vi har alle møttes her inne på Bim. Hatt noen få treff. Jeg har bare vært på tre så langt...

Skrevet

Hei igjen. Har termin 7 des, så jeg henger ikke så veldig langt etter..

Er jo litt "skummelt" å treffe alle dere som har blitt kjent med hverandre alt, men jeg henger meg litt på her, så får vi se hva vi tør etterhvert...

Skrevet

nei 7 desember er ikke lenge etter meg, jeg har vært på 4 treff tror jeg, men ikke vært med på de siste av ymse grunner.

vet du hva du får eller?

har dere bestemt navn?

har du noen fra før?

jeg venter gutt denne gangen men har ei datter fra før.

jeg er nyskjerrig av meg så du må ikke svare på alt da.

Skrevet

Hei hei!

Hyggelig med nye :o) Har selv vært med på 4 treff, vi er ikke noen skummel gjeng ut i fra inntrykket mitt :o)

Jeg fikk tredjemann den 12. oktober, ei jente som heter Mathilde. Har ei jente på 3 år og en gutt på 2 år fra før :o)

Da vet du litt om meg i hverfall :o)

Skrevet

Hei, da var jeg tilbake. Som jeg sa i stad, så har jeg to jenter fra før. De har blitt store nå, går på skolen begge to. Blir så rart å sitte sånn å skrive når man ikke vet hvem man skriver med.... Kan jo tenkes det er noen man kjenner??? Er dere fra Hønefoss? Kjenner noen som har fått barn i det siste, så man ikke risikerer å sitte å skrive med "naboen" uten å vite det. Hadde ikke gjort noe, men greit å vite... Vi kan jo nesten risikere å treffe hverandre på sykehuset.... Er det din første? Litt nysgjerrig jeg også... Spennende.

Skrevet

datteren min går også på skolen i 2 klasse. jeg bor ikke i hønefoss men ca ti min unna med bil. ingen naboer her som er gravide eller nylig har fått smått. med mindre vi kan regne med noen kuer, men dem har jeg ikke oversikt over. hihi.

jeg er innflytter og kjenner ikke så mange, selv om jeg har bodd her i 5 år. men har studert og jobbet med 1 times pendlevei i alle årene så det med å bli kjent med folk her har blitt litt utsatt.

Skrevet

Okai, da er vi nok ikke kjente fra før... Kjedelig å ikke kjenne så mange

der man bor, men er jo et flott sted å treffe noen dette. Min yngste datter nå går i 4 klasse, så hun er jo litt eldre. Er ikke så lett å bli kjent med mennesker lengre, føler at alle har nok med seg selv og at folk besøker hverandre mindre og mindre.. Du fikk barn nå i oktober??

Skrevet

Sorry, blandet deg m ajas.. Du er jo gravid du... Var det som var spennende....

Skrevet

blir fort slik at en ikke har tid når en har reisevei til jobb og skal ha et familieliv. men nå går jeg jo hjemme og da er det kjedelig at nærmeste nære veninne bor en time unna liksom. men da får vel jeg gjøre en insats for å bli skikkelig kjent med de rundt meg da.

Skrevet

Hei og hopp!

Alt bra med dere?

Har der funnet på noe navn på minste jenta eller ballong?

Skrevet

hei sann.

halleluja :( stakkar frøkna har omgangsyke hun har spydd i hele natt. vi har skiftet på sengen hennes 8 ganger, så vaskemaskin har gått for fult i dag. godt vi ikke hadde kastet gammle slitne sengetøy for det fikk vi jammen bruk for. stakar.

er så trøtt og sliten. ble ikke så mye søvn ble liggende å lytte etter henne og var jo inne og sjekka.

det har heldigvis roet seg i dag da. stakkar lille jenta mi.

navn lurer jeg også på ballong, hva blir det.

og foresten mandy hva var det gutten din ble hetene?

Skrevet

Uff, stakkars frøkna di sjiga, stakkars deg og for den sags skyld. Ikke bare bare og være høygravid og stelle med syke barn.

Mellom mann her har blitt dårlig i dag. Er vel i ferd med og få bronkitt vel, syns jeg kjenner det igjen ja :o( Vi har kjørt på med medisiner i kveld, så vi får håpe vi slipper ei skikkelig kule nå. Ikke akkurat det som frister mest nei, siden vi pleier og havne på Drammen..... Nei, får tenke positivt, dette sklir over uten noe ekstra bråk :o)

Sånn ellers er Mathilde en drømme jente altså :o) Hun er så snill og god atte. Spiser, Fiser og sover det er tydeligvis tingen. Hun er litt mer våken nå da, men ikke noe skrik av den grunn. Hun kan ligge og bare se seg rundt en god stund uten at det blir noe bråk. Storesøsknene er så snille og hjelpsomme, nusser og koser hele tida :o) Eneste er storebror som stadig skal dele litt på drikke flasken sin :o)

Skrevet

hun er frisk igjen og i natt har vi sovet godt alle mann her.

jeg sov faktisk til 10 30 i dag, hjelp. men er fortsatt trøtt og sliten, sov vel for lenge da.

var hos jordmor i dag. hihi lillegutt ville ikke la henne lytte opå hjertet hans så han sparket og slo bort i aparatet hele tiden. hihi. han er nok en liten skøyer denne karen inni her.

pappan har bestemt at at lillemann skal ut i morgen for da kommer han like tidlig som frøkna, 8 dager før.hihi.

jaja nå er det jo ikke så lenge igjen, men det hadde passet fint om han kom i helgen for da skal vi ha besøk av svigers likevel. men han får komme når han vil denna gutten.

Skrevet

Hei på dere!!! Sjiga; lille vennen min heter Jakob og er kjempegodgutt. Litt sur om kvelden av og til, men må nok bare prøve å få lagt ham for natta litt tidligere. Vokser veldig fort, er sju uker og nå er 62 snart for lite... Skal til helsesøster og legen i morgen, da får jeg vel kjeft for overforing tenker jeg.. Neida. Lykke til med fødsel Sjiga, nå er det jo liiiike før!!! Hvem skal passe lille-jenta di?

Dere andre; vi får ta en trilletur snart når været er bra da. Og når Ballong er klar.

Skrevet

vel hvem som skal passe frøkna er det mange å velge i men avtalen er at min stesøster skal ha henne. men om det skulle skje nå i helgen har hun det jo best sammen med svigermor og far her hjemme. hun har mye mer kontakt med de ellers. selv om de bor 2 timer unna.

men vi har naboer venner osv som har sagt at de stiller opp om det er nødvendig. så det er ikke noe å bekymre seg for. hun gleder seg til å skulle være hos onkelen og tanta si da. så om det ikke skulle bli slik så må vi nok avtale en overnattning.

jeg blir gjærne med på trilleturer når lillegutt har kommet og vi har kommet oss.

Skrevet

Hei på dere, og spesiell hilsen til Sjiga som venter og venter...lykke til nå er det like rundt hjørnet;)

Vi har det bra , vokser og gror,-hadde helsesøster her innom torsdag og ble veid til 4830 så er ingen liten tass nei,-men enn så rart det høres så er hun ikke tykk- bare veldig lang...sammenligner med storesøstrene og de var mye rundere..

Jeg er klar for trille tur, så lenge det ikke er super langt- sliter fortsatt med ryggen og bekkenet og blakker meg helt hos kiropraktoren-det er ikke like ille hver dag, går litt opp og ned etter hva jeg har drevet med.

Tror vesla skal hete Erle,- det ser slik ut:)

Målet er å ha bestemt oss over helgen..

Morsomt med flere nye folk! - Til deg så har jeg møtt gjengen 1 gang..

Vi sees..........

Skrevet

da venter ikke sjiga lenger heller.....:)

skal på vegne av henne si til dere alle at hun fikk en nyyyyydelig sønn i dag tidlig klokken 09.25. alt bra med mor og sønn.

hilsen mannen til sjiga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...