Gå til innhold

Ringerike 17.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan være med til torsdag, jeg kan ca halv ett...

Typen er på jobb, men han kan komme hjem å kjøre oss ned:-)

Vi blir gjerne med på baby-kino til onsdag, hva slags film er d da?

Her er d bare bra. Viktor smiler og babler fælt for tia...

Nå er d ikke så lenge igjen ballong, er formen bra?

Stoor klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelpes hva skjedde med innlegget mitt. trykka bare en gang på lagre knappen og da jeg sjekket det så var det bare en men nå ser jeg at ddet ble tre. riste på hode jeg må ha gjort noe lurt.

jaja nei nei

Skrevet

Da sier vi torsdag halv ett? Pallett eller Clint? Om man skal ha mat er det Clint som er best, men kaffen er best på Pallett... Pluss at pallett er litt mere skjermet om vi må amme..

Skrevet

Hei hei!

Vi kan prøve og bli med en liten tur på torsdag :o) Bare si i fra hvor dere bestemmer dere for og møtes :o)

Skrevet

jeg lover ikke noe men jeg får se om jeg kan stikke innom en tur på torsdag og se nurkene deres er jo så nyskjærring og rekker kansje dette hvis det er halv ett siden jeg skal være på ul på sykehuset kl: kvart på to.

og får kansje besøk etter det.

men en liten snar tur bør jeg vel klare håper jeg.

Skrevet

Jeg vil gjerne på clint...er d greit for dere andre?

Skal noen av dere på baby-kino til onsdag, mandy?

D kunne jeg tenke meg... :-)

Skrevet

vel har vært til jevnilig ul oppfølling etter at jeg ble opperert i påsken. bare oppfølling for å sjekke at alt er bra. har hatt det ca ver 4 uke.

hvis du ikke viste det så var det en utenfor livmorern også som ble fjærnet. men jeg vet at gutten min har det bra jeg for han gi r liv fra seg hele tiden. ikke akkurat rolig.

Skrevet

Atte, er det plass til vogner på clint eller? Har aldri vært der jeg :o)

Nå har jeg følelsen av og blåse bort her! Fryser bare jeg ser ut av vinduet, sitter og drikker kakao og koser meg :o)

Skrevet

blir det clint?

har aldri vært der jeg heller, men det ser jo romslig ut fra utsiden.

det var så koselig å se lillejenta de i går ajas. hun var jo så nydelig.

Skrevet

Sorry da ble det ikke noe kino på oss i dag. usikker på om det var noe denne uka også fordi det sto ikke i avisen... ja da ser jeg dere på clint kl halv ett da? Blir kos. Plass til vogner ja bare det ikke er for fullt men tror ikke det på den tiden på en torsdag...

Skrevet

Da sees vi på clint halv ett i morgen da dere :o)

Skrevet

hei jenter, da var det avklart pappa kommer i morgen og selfølgelig når dere er på clint så da får jeg ikke sett nurkene denne gangen.

jeg får bli med neste gang. håper det ikke er for lenge til.

Skrevet

Heisann

Jeg har vondt over alt, rygg og bekken er kranglete. Orker ikke i dag jeg. Vi sees senere. Kos dere!!!

Skrevet

hallo jenter! hvordan gikk det i dag? var det koslig. ble ren babytreff på dere da.

ja ja var på ul på sykehuset i dag og alt sto bra til med gutten.

men nå sier de at han blir enda større. nå blir han ca 4000g. hjelp han er stor jo. sist påsto de at han ble ca 3500 -3600g.

frøkna var jo bare 2920g da hun ble født. så nå får jeg en liten kjempe i forhold ;) da er det bare å sette seg ned å vente til han vil ut. bra jeg ikke har kjøpt klær i str. 50 da. selv om vi har det å så er jo ikke det dethan får brukt mest kansje.

Skrevet

Hei hei!

Takk for hyggelig treff, det var to skikkelig kjekkaser av noen gutter altså ;o)

Så bra at alt var bra da sjiga :o) Mathilde veide akkurat 4000g da hun ble født, hun bruker fremdeles 50 i klær. Kommer jo litt ann på hvor lang han blir og da :o) Kan tenke meg han blir stor i forhold til frøkna da :o)

Skrevet

Hvordan er det med de igjennværende magene sjiga og ballong?

Er ikke mange dagene igjen til termin for deg nå ballong :o)

Skrevet

Termin om to dager;)

Men jeg er vel pessimist, da jeg gikk 11 dager over sist..det var mareritt og jeg er så lei og har så vondt at jeg får jo ikke gjort noe som er gørr kjedelig....forkjøla hele gjengen, min kjære sov 6 timer på dagen i går og jentene er snørrete og grinete------------vi koser oss...

Skrevet

barnefri helg her, og mannen fikser og ordner, skrur sammen det han ikke har gjort. jeg syntes det kansje er litt tidlig sist gjorde han dette da jeg var på barsel. har ikke lyst til å gå å sikle på babyutstyret dagen lang til lillemann kommer. samtidig er det godt at det blir gjort. det som er gjort er gjort og det slipper man å stresse med. 21 dager igjen her, fikk jo 8 dager før sist men tør ikke håpe på det denne gangen. men klarer ikke forberede meg på å skulle gå noe lenger en terminen. så hvis det blir over så blir det lange dager. og jeg som syntes de er lange nå. gleder meg sånn til denne tøffingen kommer.

i dag blir det litt romantisk middag og jeg gleder meg til kosen.

utover det kjennes det ut som denne gutten tror at navleområdet er stede man kan få til å komme ut gjennom han presser og sparker og slår alt han kan akkurat der om dagen ganske ubehagelig egentlig. har prøvd å forklare at navlen ikke er utgangen, men han bare fortsetter. hihi.

håper du slipper å gå så mye lenger nå da ballong. og god bedring til dere alle.

Skrevet

Hei og hopp!

Hjelpe meg, har akkurat vært på kontroll med Mathilde. Hun har lagt på seg nesten 1,2kg siden søndag for tre uker siden! Kan jo ikke akkurat si det at hun lider noen nød i hvertfall :o) Så nå veier frøkna 4870g. Da vet jeg at hun har det bra da :o)

Går det bra med dere andre da?

Skrevet

oi fant oss på side 4 nå.

ballong har det skjedd noe hos deg enda tro? var det i dag du hadde termin?

ajas så bra at hun spiser og legger på seg så bra.

jeg smører og smører med tolmodighet, men tror ikke den kremen funker så bra, for nå er jeg jammen nyskjerrig her. venter og venter. men skjer det noe? nei! jeg har jo ikke kommet til termin enda engang.

gurimalla dette går tregt om dagen. de bare snegler seg agårde. jaja da får jeg kose ekstra med den tulla vi har fra før da. det er jo koslig det å da.

dere andre da koser dere, dere?

Skrevet

hei jenter jeg glemte å spørrre, når var det de begynte med modningsakkupultur igjen hvilken uke? lurte på om jeg skulle prøve det? ja jeg er utolmodig.

:)

Skrevet

Hei hei!

På sykehuset gir de ikke akupunktur før uke 40, men om du tar kontakt med noen av de som driver med akupunktur ellers i byen er det visst noen som gir fra uke 37/38.

Er litt spent på om det har skjedd noe med ballong her :o)

Skjønner godt at du er utålmodig sjiga :o)

Skrevet

atkk for treffet c-milan og ajas!!! Koselig å se dere og de deilige små..Vi har det fint. Mannen er i Roma hele uka så nå får jeg prøvd meg alene med de to små. Går faktisk bra, men i går var jeg så heldig å ha venninne her til leggehjelp. Hun skal sove her i natt også så det blir koselig... Håper ventetiden er over for deg ballong. venter i spenning..

Skrevet

Hei hei jenter;)

HURRA!

Det er overstått!!!

Fikk ei jente 05.11.06, dagen før termin kl 0633. Hun var 4480 gr og 54 cm så det er ny rekord her i huset,- godt hun kom til termin. Kom hjem i går ettermiddag, ja nå blir det våke netter;) Vi snakkes....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...