ballong Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hellu kom med et treff forslag dere, jeg kan som regel når som helst- er ute i permisjon nå. Litt mer å styre med dere som har fått...vi snakkes..
C-millan ) Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har lyst må godsnakke med typen først... Jeg veit ikke helt hvordan han jobber! Bra med deg ballong? Klem:-)
sajam Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hei hei! Alt bra med dere? Her går alt supert. Vi var på vekstkontroll i går og Mathilde hadde lagt på seg 80g siden søndag, det var visst bra sa de. Selv går jeg rundt og føler at Pamela bør passe seg. Regnet med at "meieriet" kom til og vokse, men! Storesøstern og storebroren er så flinke og gode atte. De går rundt og nusser og koser bebbin sin hele tida og kommer løpende så fort hun lager en ørliten lyd ) Fikk ikke med meg bilde ditt jeg Mandy. Selv hadde vi visst to bilder på mandag! Mathilde er en veldig snill go`klump foreløpig. Er våken to ganger for og spise litt om natten, noe jeg syns er fult levbart:o) Hun er veldig våken og følger med. Når i november var det sjiga og ballong har termin igjen? Hukommelse altså..... )
♥sjiga♥ Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 treff jo det vil jeg være med på. ajas jeg har termin 25 november så det er ennda en stund til. hihi. snart ferdig med vaskingen og strykingne av baby tøyet. å da er det mer eller mindre klart her da kan lillemann komme når han er klar.
ballong Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 Vært på IKEA i dag og kjøpt kjøkken..................utslitt....... Har termin 6.nov, men håper sterkt på litt tidligere . Er så lei , vondt over alt, mens murringer og nedpress, magen er sunket og jeg er sur. Ellers bra;)
♥sjiga♥ Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 ikea off orker ikke de lange koridorene der til kassa jeg. hvis det var den på slependen. vår en tur på jobben å snakka med sjefen, og han måtte pent innrømme at jeg hadde rett. så nå fikser alt seg. har sovet lenge i dag sov faktisk helt til 1300. det har jeg ikke gjort siden før sommeren. pleier å stå opp nar de andre står opp opp morgenen. men det var godt å få sovet. tror jeg trengte det for jeg føler meg så innmari glad akkurat nå.
ballong Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2006 Hi hi, trenger ikke gå den veien tilbake er bare å jukse der du går inn...men måtte jo da vi skulle på lageret og hente alt selv. Jeg satt rundt omkring mens kjæresten trasket etter riktige hyller........ godt å sove godt...har ikke gjort det siden i vår tror jeg..
mandy Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Ja sove godt er et nok en stund til jeg kan også. Deilig å ikke være gravid lenegr men nå er det en liten mammadalt som helst vil ligge i armkroken eller med puppen inne i munnen og sove om natta.. Litt stiv og støl over alt og ikke noe søvnkvalitet å snakke om...
♥sjiga♥ Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 begynner å bli lei her jeg nå da ikke det av selve graviditeten men at det er så fordømt tungt å snu seg i sengen eller å komme seg ut av den for å tisse hele tiden. desuten begynner det å bli såpass tungt at jeg blir øm i magen av å ligge for lenge på en side. og jeg klarer ikke ligge på ryggen da mister jeg pusten. men det er deilig å kjenne liv i magen og jeg vet av erfaring fra sist at det er noe jeg kommer til å savne når lillemann er født. så må jo nyte det som nytes kan. selv med leggkramper vondt bekken halsbrann og smågulping og do flying. og mye mye mer. er jo bare 35 dager til termin nå så jeg får nyte kosen en liten stund til. når ddet gjelder forslag til treff så kan jeg stortsett når somhelst. dere må nesten komme med forslag. noen som orker allerede denne uka da? f*** nå kom jeg på. klart det igjen. skal til jordmor på mandag og har glemt å kjøpe urin glass og har ikke mulighet nå. æsj må det være så vanskelig å huske det da. jaja det ordner seg nok. god helg jenter.
mandy Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Kan jo foreslå fredag på palett kl ett? OG det rimer jo. Noen som kan? Da tenker jeg jeg kan hente storesøster i barnehagen rett etterpå.. Forresten så tenker jeg meg på å prøve babykino på onsdag kl ett. Noen som vil? Fin måte å få gått på kino på sikkert? Lille jakob er fortsatt verdens søteste og roligste blideste baby. Koser oss!!! Ingen probl med søster ennå. Har du det bra ajas? C-millan forts bra? dere gravide får forts slite en liten stund:::
♥sjiga♥ Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 jeg kan nok ikke på fredagen. men kan på torsdag ev.
sajam Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Hei på dere! Her har alt gått kjempe bra frem til i går kveld, da begynte morroa for fult her! Hyl og skrik pga magevondt og heksemelk hos vesle frøkna. Håper magen er på bedringens vei nå, for det har bråket javnt her en stund og det har gått en del bleier ja ) Ellers er alt bare fryd. Frøkna blir vel nusset og kost i hjel snart av storesøster og storebror ) I morgen skal vi på helsestasjonen, blir spennende og se hvor mye hun evt har gått opp. Ang treff så kan ikke jeg den uken her. Håper alt går bra med dere. Håper ikke dere med mager plages alt for ille. Nå var det visst mat tid igjen da )
mandy Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 ups! lita aktive på bim for tiden? fant oss på side 5.... Er dere dritlei bim?
ballong Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2006 Jepp egentlig....men er innom allikevel......treff på torsdag?
sajam Skrevet 24. oktober 2006 #15 Skrevet 24. oktober 2006 Er nå innom en kjapp tur i ny og ne, men ikke bestandig jeg får tid til og skrive noe ) Alt fremdeles bra med alle?
♥sjiga♥ Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 vel! Etter at de fleste fikk barn nå så har dere vært mindre aktive og da er det ikke så gøy å skrive innlegg etter seg selv hele tiden. hihi nei da jeg begynner å bli lei, og det er ikke altid jeg føler jeg har så mye å si. desuten gleder jeg meg til å bli mer opptatt av en liten baby enn bim. er litt missunnelig her. her sitter jeg og venter og venter og vet at det er en mnd igjen. mens dere har disse nydelige små nurkene og stelle med og alt det som følger med der. foresten hunden min har bursdag i dag, hun er blitt 2 år. har bakt cookies. venter på at de skal bli kalde nok til at jeg kan smake på de.
sajam Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Hei og hopp! Hvordan er det med dere? Frøkna hadde tatt igjen fødsel vekta si pluss 36g ekstra på mandag, så hun spiser mer enn nok ) Nå veier hun 4036g, men det rare er at hun finnes jo ikke tykk! Alle de grammene fordelt på 50cm, alikevel har hun super tynne armer og bein. Eneste er at hun er ganske trinn i fjeset og har en grei dobbelt hake ) Gleder meg så til et treff med alle bebbisene, er ganske spent på hvem som har bodd/bor i magene deres )
C-millan ) Skrevet 27. oktober 2006 #18 Skrevet 27. oktober 2006 Var på 6-ukers kontroll på onsdag,da var Viktor 7 uker.... Han veide 4860gr og 57cm!!! Han legger på seg 250gr pr uke... Jeg vil gjerne være med på treff, men kan ikke tors og fredag. Håper d er bra med dere andre, vi driver og planlegger dåp. Stoore klemmer
♥sjiga♥ Skrevet 27. oktober 2006 #19 Skrevet 27. oktober 2006 morsomt. jeg og gubben snakket om dåpen her om dagen. er planlagt ferdig snart den. har ikke så mye å gjøre for tiden vi annet en å vente på vidunderet. chaha. her er maten valgt, lokalet funnet, faddere bestemt, har dåpskjole, navnet er jo klart, gjestelisten skrevet. og vi har funnet ut at i midten slutten av februar passer fint. er det mulig å planlegge sånt så tidlig vel vi gjorde det kjapt over middagen her en dag. vet ikke helt hvordan vi kom på det egentlig men. men vi klarte det. og gutten er i magen en stund til hihi.
sajam Skrevet 27. oktober 2006 #20 Skrevet 27. oktober 2006 Vi og har det meste klart til dåpen ) Eneste vi ikke har bestemt helt sikkert er vel maten. Vi har planer om den første helga i februar. Dåpskjolen har min farmor sydd en gang for 30år siden, så godt som alle barnebarna og et par tantebarn har brukt den og begge oldebarna har brukt den. Hun har brodert navnene på alle som har brukt den. Nå driver pappan og bader vesle gulpe Gunda ) Vet ikke helt hvem som koser seg mest jeg ) Hu lager koselyder og skråler fælt og pappan flirer og skravler med. De er så søte atte )
mandy Skrevet 28. oktober 2006 #21 Skrevet 28. oktober 2006 Hei elle sammen!! Her fortsatt bra! Babykino var bra. Dere andre mammaer må væe med neste onsdag. Jakob sov seg gjennom hele filmen på fanget mitt. Hadde puppen ute sånn at han av og til bare snudde litt på hodet og tok seg noen super for så å sovne som en stein igjen.. Når det gjelder dåp så er ikke det noe min kjære er med på. her er det navnefest som gjelder. Gjorde det med Storesøster også og det var veldig ok. Men er bare to seremonier her på ringerike i året så neste er ikke før april eller noe. men greit nok.. Ikke begynt å planlegge da altså.. Når det gjelder treff så kan jeg godt være med en tur på torsdag jeg. Flere? På dagen eller? Hva sier du ballong?
♥sjiga♥ Skrevet 29. oktober 2006 #23 Skrevet 29. oktober 2006 nå føler jeg meg vanskelig, for da jeg foreslo torsdag var det den som har vært og fikk tlf fra pappa om at de kansje kom på besøk nå til torsdagen. men den dagen var ikke sikker, så hele uka er usikker for meg. så jeg får bare slenge meg på dere andre hvis det går. pappa er litt dårlig om dagen ikke noe alvorlig men derfor var han usikker på hvilken dag han ville komme og han syntes det var på tide å besøke, pluss at han ville så gjærne ta seg en tur før fødselen. han kommer mest for å besøke den kommende storesøster. å siden han ikke har vært her siden august, syntes jeg jeg kan innordne meg etter når han kan komme. pappa er mye sliten og har en del slag og slikt så formen hans har mye og si på hva han orker. men det er viktig for han å vise frøkna at hanikke bare kommerå ser lillebror når han er født. og det syntes jeg er bra.
♥sjiga♥ Skrevet 29. oktober 2006 #24 Skrevet 29. oktober 2006 nå føler jeg meg vanskelig, for da jeg foreslo torsdag var det den som har vært og fikk tlf fra pappa om at de kansje kom på besøk nå til torsdagen. men den dagen var ikke sikker, så hele uka er usikker for meg. så jeg får bare slenge meg på dere andre hvis det går. pappa er litt dårlig om dagen ikke noe alvorlig men derfor var han usikker på hvilken dag han ville komme og han syntes det var på tide å besøke, pluss at han ville så gjærne ta seg en tur før fødselen. han kommer mest for å besøke den kommende storesøster. å siden han ikke har vært her siden august, syntes jeg jeg kan innordne meg etter når han kan komme. pappa er mye sliten og har en del slag og slikt så formen hans har mye og si på hva han orker. men det er viktig for han å vise frøkna at hanikke bare kommerå ser lillebror når han er født. og det syntes jeg er bra.
♥sjiga♥ Skrevet 29. oktober 2006 #25 Skrevet 29. oktober 2006 nå føler jeg meg vanskelig, for da jeg foreslo torsdag var det den som har vært og fikk tlf fra pappa om at de kansje kom på besøk nå til torsdagen. men den dagen var ikke sikker, så hele uka er usikker for meg. så jeg får bare slenge meg på dere andre hvis det går. pappa er litt dårlig om dagen ikke noe alvorlig men derfor var han usikker på hvilken dag han ville komme og han syntes det var på tide å besøke, pluss at han ville så gjærne ta seg en tur før fødselen. han kommer mest for å besøke den kommende storesøster. å siden han ikke har vært her siden august, syntes jeg jeg kan innordne meg etter når han kan komme. pappa er mye sliten og har en del slag og slikt så formen hans har mye og si på hva han orker. men det er viktig for han å vise frøkna at hanikke bare kommerå ser lillebror når han er født. og det syntes jeg er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå