to-prinsesser Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jenta mi er 7 mnd nå og har enda ikke sovet en hel natt. Normalen er x1-2 nå, noen ganger oftere.Ikke alltid at hun drikker så mye melk, tror det er mest kos. Helsest mener vi må få henne til å slutte. Noen som har erfaring med det. Hvordan? Hun vil ikke ha smokk el flaske. Drikker litt vann fra kopp, nekter melk. En bestemt frøken vi har, men veldig god da=)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Fjompen er 7 og en halv måned. Legger seg klokka 19 og våkner halv seks seks. Spiser ikke men vil ha smokken ca 2 ganger på natta. Tror at det er ganske normalt ja )
glad_jenta Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 skriver under her gitt.må nok opp å amme ja:(
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 nettopp passert 6 mnd her, og våken alt fra 1 til 3 ganger om natta. Og som du skriver, jeg tilbyr tilslutt puppen - men det er ikke alltid han spiser så mye... Han vil heller ikke ha smokken. Jeg tenker at jeg skal klare å amme uten å klage om natta en stund til, men når han våkner og bare skravler og tøyser og ikke er sulten... da kjenner jeg at jeg skulle gjerne sovet litt til... han spiser jo bare og sover videre de gangene han er sulten. Aldri noe gråt eller lange våkennetter. Sovner fort med han i sengen, og da våkner jeg jo enda engang for å legge han tilbake. Så jeg er gjerne våken både 5 og 6 ganger om natta. Og så kommer kanskje sambo hjem fra jobb om natta... da våkner jeg. Og noen ganger kommer storesøster inn også... Blir lite søvn noen ganger. Så nå skal jeg komme meg i seng!!! Vi prøver nå å øke grøtmåltidet om kvelden og skal straks ha han på eget rom. Håper kanskje det hjelper... Krysser fingre for det altså. Tenk å få sove en hel natt... ZZZZ zzzzz
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Min på 8,5mnd sover ikke i det hele tatt på natten,hun våkner to-tre ganger hver natt og jeg har ikke sovet en natt siden hun ble født... Jepp,er usannsynlig sliten og venter bare på at hun skal sove en hel natt,eller iallefall fem timer i strekk:)
Line_78 Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Gutten vår er 9 måneder og ei uke, og har ikke sovet ei hel natt i sitt liv enda :-) Hos oss er det en bra natt dersom det går mer enn 2 timer mellom hver amming. Så du er ikke alene, dersom det er noen trøst :-) Vi har i grunnen ikke prøvd å nattavenne enda, vil helst la ham trappe ned på egenhånd. Men blir vel nødt til å gjøre oss harde hvis han fortsatt vil ammes så mye på natta når jeg begynner å jobbe igjen.
WWJD Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 hei;o) Du er ikke alene nei! Gutten min er 9,5 mnd og har enda ikke sovet en hel natt.... tror faktisk ikke han har sovet mer enn 4-5 timer sammenhengende jeg. OG jeg ammer minst to ganger mellom 19 og 07... Har desverre ingen lure råd og gi deg, men håper noen andre har... noe som ikke inkluderer ferber eller skrikekurer
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 (Er på besøk fra 1-2) Gutten vår sov ikke ei hel natt (da snakker vi 8 timer) før han var 12 mnd. Da begynte han å sove annenhver natt og så ble alt bedre og bedre. Nattamming gikk over av seg selv omtrent samtidig. Ville av og til ha litt hvis han våknet tidlig, men ikke noen "faste" måltider. Vi brukte ingen skrikekurer, bare litt tålmodighet, og alt ordnet seg likevel. Hvis det ikke plager deg å drive med litt nattamming så kan du godt fortsette med det. Mange barn våkner likevel for å få smokk, så det er ikke sikkert hun sover hele natta selv om du avvenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå