Gå til innhold

Hjelp,hvor skal dette ende??

Anbefalte innlegg

Var på første kontroll i dag, er 12+0. Når jeg kom hjem fant jeg fram helsekortet fra forrige graviditet, og jeg ligger nå på samme vekt som i uke 24 sist!! Huff, føler dette går gale veien! Var i utgangspunktet 3 kg.tyngre fra før, men likevel... Måtte bare syte litt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6726091-hjelphvor-skal-dette-ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter med samme tanke, jeg veide 86kg da jeg ble gravid med første mann, den dagen jeg fødte han veide jeg 112kg (gikk ned til 104kg iløpet av første uken etter fødsel). Vet ikke hva jeg veier i dag, men for 6 uker siden veide jeg 110kg (dette var før jeg ante at jeg var gravid) Har begynt på diett og med trening (intill for 2 uker siden da morgenkvalme og en slapp uggen føelese i kroppen tok i fra meg all energi til å trene, men håper at jeg kan ta det igjen i 2.trimester).

Men jeg tenker med skrekk på vektnålen vil stanse på i slutten av svangerskapet,,, o_O

huff,ja den vekten er et mareritt,la på meg 30 kg i forrige svangerskap,men tok av meg 27,så nå veier jeg et par tre kilo mer en ved forrige start av graviditet..sist la jeg på meg 4 kg de første 3 mnd..er nå 7 uker på vei,men har ikke lagt på meg..sikkert fordi jeg allerede har de 3 ekstra kiloene allerede...vedder på at jeg legger på meg 30 denne gangen å,men målet er rudt 20 kilo..er da fornøyd..krysser fingrene jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...