Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor e dokk?

-Lite å se på Bim hvertfall..:)

Kanskje det hjelper at vi lager en ny tråd, da den gamle begynte å bli temmelig fullskrevet.

Krølle avsluttet den forrige tråden med et ønske om tips for neste Bim-treff.. Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...ka med jordbærpikene en eller ainnan plass da? Der har dæm jo litt småretta, å stor plass...

Bare et forslag :)

Skrevet

tror ikke jeg kommer på dette treffet hvertfall... Jeg fikk med meg godt hva som ble sagt om enkelte på forrige treff,mens vi faktisk var der, så sånn falskhet slår jeg fra meg.

Skrevet

??? Var det noen som var slemme med noen? Fikk ikke det med meg, jeg...kanskje fordi jeg satt laaaangt i enden :)

Synes uansett du bør ignorere de personene LaPez...kan vel ikke vare at alle 22 av oss var så ille. Synes i alle fall du ...og alle jeg snakket med var koselige jenter.

Ny treff...gjerne for min del

Ps. skal på undervisnings ultralyd på fredag. Gleder meg til å se min lille jenta igjen.

Skrevet

Brr.... første frostnatt, og is på frontruta.. Kom forsent til jobb i dag, var ikke forbredt på isen.. ;)

Jeg gruer meg til vinteren, har aldri vært noe vintermenneske.. Hater å fryse! Kanskje vil graviditeten holder meg varm i vinter..:)

Synes mars/april er den beste tiden å få babien på. Ikke for det at det var planlagt hos meg. Har to februar unger fra før, og når vi skulle trille den første måneden, ble vi stanset av kulda av og til...

Hva mener dere?

Skrevet

ja det var lii blikk og snakk på den andre siden av bordet, du satt jo ikke der, jeg likte alle på bordet vårt jeg=) Men s tår over dette treffet, komemr det opp en nytt treff som noen andre lager er jeg med;)

Skrevet

Ingen som snakket hverken om deg eller andre der jeg satt, LaPez.

-Synes du kan spare deg for å lage en såpeopera ut av ingenting.

Skrevet

Ikke det? D va ingen som himla md øyan når æ snakka? Heh.. voksne damer liksom...

Skrevet

spar meg... jeg hørte ikke noe om meg nei, men jeg fikk med meg det med venninnen min, å til å være så gammel som du er blir jeg helt sjokkert over utsagnene dine enkelte ganger, Såpeopera!?-, gud så morsomme vi er=) Å i tillegg å gjøre sånt på et treff... blir litt dumt, kunne ventet til etterpå... Å ikke hilste dere på gjengen heller.

Skrevet

-eller kanskje var det dere som ikke hilste? Jeg satt ikke ved siden av deg, så det ble ikke naturlig. Samtidig er en jo litt nervøs før slike treff, og jeg er ikke typen som går rundt å tar alle fremmede i hånda. Dessverre, -men det er meg.

Hva som ble sagt om venninnen din vet ikke jeg, men det kom hvertfall ikke fra min munn.. og jeg kan ikke forstå hva du mener med utsagn.. Snakket stort sett om baby, fødsel, og mat på det treffet jeg hvertfall.. og det er vel ikke noe galt i det?

Kanskje du tar feil, slik du gjorde da du beskyldte "liiiten til" ?

Hvorfor ikke ta det opp med de det gjelder? Istedet for å lage en sur tråd for ALLE trondheimsjenter? Lag deg en ny tråd, og ta det opp med vedkommende der.

Skrevet

Jeg har aldri bidratt til å lage noen sure tråder, får jeg synes det er skikkelig teit å utrivelig. Så det har jeg ikke får vane, selv om det virker slik når du ordlegger deg slik. Ta det opp med de det gjelder? eh..Det var Akkurat det jeg gjorde.

Selvfølgelig er det ikke galt i å snakke om det du snakka om! Det har jeg heller ikke sagt, jeg siktet mer til inne på bim, da du faktisk tar andres saker i dine hender.

Å nei, jeg tar ikke feil, jeg har både øyne og ører, å når skal du legge fra deg en liiten til episoden? Det har jo faktisk ingenting med deg å gjøre, du forlager en unnskyldning til henne? Tror du ikke jeg kan ordne opp selv...

Til alle andre:

var ikke meningen å bringe sur stemning på tråden.

Skrevet

jeg vil gjerne bli med på treff, men kanskje vi skal dele oss i framtida?

Ka med treff for de under 25 og et treff for de over 25?

Da blir vi bedre kjent også.. Herre e kun et forslag.

Men synes de over 25 blir litt for voksen for mæ.. :)

Skrevet

heia, jeg er ikke ofte her, men så tråden her om at dere er en gjeng som prøver å få til et treff, og det tenkte jeg hørtes koselig ut......

jeg er selv ei trønderpie, og venter mi første...venter ei i mars, enn dere??

men etter å ha lest meg litt nedover tråden her, så virker det litt som en litt spesiell crowd noen av dere, så jeg ble litt skeptisk jeg, og mista vel litt lysta på å bli med på disse treffene.........

virker litt slitsomt med sånne sure miner og unødvendige "misforståelser" eller hva det er for noe som skjer....

men synes det var et godt forslag derre med at det går an å dele opp gruppa, for det virker som om det kan være en god ide for dere, kanskje det blir mindre "misforståelser" osv....dette er bare en tanke tatt utifra det som er blirr skrevet i tråden her....

lykke til dere med treffene deres, jeg tror ikke jeg sjanser på å slenge meg på jeg. beklager

Skrevet

Men hva med oss som er 24 og synes de fleste under 25 blir for småe for oss da?

Skrevet

Herligheten, hva er det her da?? Dessverre så er det noen som ikke er helt kjønnsmodne oppi toppen enda.. selv om de har klart å få til et barn i magen.

Ett treff for oss voksne signerer jeg tvert!

Halleluja.

Skrevet

Hehe..unnskyld meg... Tror ikke du veit hva som foregikk på det treffet jeg.

Men det gjorde derimot jeg! Å veit godt at det var jeg som ble himla med øya til, og snakka om. Hørte tydelig også en person som sa "hva var det jeg sa" når jeg sa noe. Hva det var husker ikke... Da er det ganske tydelig at den personen hadde snakka om meg på forhånd..

Å når det kommer fra voksne damer da! Det skuffa meg hvertfall...Hvis jeg plaget de så voldsomt, kunne de sagt det til meg da. Eller fortalt de andre om hvor teit jeg var, ETTER treffet. Sånne ting blir observert fort! Slettes ikke bare jeg og Lapez som la merke til det heller...

Så, er ikke jeg som ikke er "kjønnsmoden" her...

Skrevet

-Et treff for de sure gamle kjerringene som heldigvis hadde noen gamle egg i kroppen som faktisk fungerte høres bra ut...

Skrevet

-Et treff for unge jenter, som tilfeldigvis var blitt gravid, uten helt å forstå hvordan, høres også bra ut..

Skrevet

jeg reagerte faktisk også på at det satt en "voksen" gjeng på ene enden som ikke gadd å hilse på andre, og ikke engang sette bordet atme det andre.. følte også dømmende blikk komme i min retning et par ganger. kan være tilfeldig... men hvis dere har så mye imot unge mødre, hvorfor kommer dere da? har egentlig ikke fått med meg så mye i denne "saken", men synes i hvertfall alle jeg fikk pratet litt med var veldig koselige jenter! :)

Skrevet

Så enig med deg lillelupp:) Orker ikke nevne nick men det var det flere en meg, deg å cjanzei som gjorde=) Så et treff for oss "unge" som "tilfeldigvis har klart" år blitt gravid høres jo bra ut=)

(fatter ikke at anonym, at du kan si noe så frekt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...