Gå til innhold

Jeg er så LYKKELIG:)


Gjest

Anbefalte innlegg

ÅH!

Lykkefølelsen bare boblet over inne meg, får nesten tårer i øynene :)

Jeg ELSKER å være gravid, kjenne hvordan kroppen jobber med å lage et helt nytt lite menneske som jeg skal få møte om ikke så altfor lenge:)

Gleder meg så avsindig til å kjenne babyen sparke der inne, høre hjertelyden, og se UL-bildet.

 

Gleder meg til å pusle rundt i huset og pynte til jul, og vite at d bor en liten en i magen min:)

Å være gravid er bare det aller mest fantastiske som fins altså. Kvalme og tretthet og bekkenløsning til tross, d er verdt d.

 

Og d er verdt hvert minutt med smerte i fødselen, jeg gleder meg allerede :)

 

Hvordan skal jeg kunne være "normal" på jobb i morgen?? Gud jeg er glad jeg ikke testet på morgenen, da hadde jeg ikke greid å styre meg *ler*

Hadde jo boblet over direkte...

 

Får skikkelig sånn "ruge-følelse" jeg, har bare lyst å være hjemme og stelle i huset, og lete frem babyklær og se på senga og vippestolen og vogna som står etter de amdre... Kose meg med ungene, og tenke på at jeg er så utrolig heldig å få oppleve dette enda en gang.

 

Er så glad at jeg gråter snart :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå ja jeg vet hva du mener!

Til tross for kvalme, svimmelhet og alt det der er man utrolig heldig som får oppleve dette igjen!

Spennende og skremmende på engang - tenk på alt som skjer inni oss nå - det er helt utrolig!!!

Får tårer i øynene jeg også - et helt lite menneske lever inni oss og har det trygt og godt.... sukk.... :)

Vi får nyte dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååååhhhh....

Ble litt rørt nå!

 

Ja det er virkelig en fin tid dette her.

 

Bare og gråte det, det er så stort det her, at det og ventilere litt med å gråte en skvett, tror jeg er bra. Da slipper vi kanskje og "plage" omverdenen i så stor grad med hormonene våre?

 

Er veldig glad på dine vegne, og mine, og alle andre her. Vi er virkelig heldige. Og du da, som klinte til så tidlig!!! Det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er helt ubeskrivelig, har lyst til å fortelle ALLE det :)

Må holde meg for ikke å hive meg over tlf og begynne å ringe rundt :)

 

Får ikke tak i sambo heller, han er i fly...

Men sa til han i går da, at jeg var sikker... Så han ble glad allerede da, men er jo noe annet når man får høre at testen er positiv :)

 

Han kommer til å bli super happy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare spør og grav, hvemsomhelst :)

Jeg lover å ikke servere en eneste skrekkhistorie :)

 

Jeg er velsignet normal og avslappet i forhold til dette med å være gravid og føde og alt...

(Tror jeg selv da *ler*)

 

Veldig veldig gald, men ellers fattet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint d...

Har jo fått to fra før, så bekymrer meg ikke... :)

Hvis alt er normalt går d nok bra...

Hvis ikke er d nok en grunn til d, selv om d er trist...

 

Håper d går bra med deg, LYKKE TIL!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi.. jeg klarte ikke å holde meg i skinnet.... Jeg HYLTE ut da testen var positiv.. Katta hoppet høyt over vaskemaskinen.. Hihi.. All ære til deg som klarer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såå masse! Endelig kom det en glamelding fra deg...!!! Er helt enig med deg. Det er bare helt fantastisk å være gravid.

Da har vi foreløpig samme termindato vi da!!!

 

Lykke til!

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp:)

Og min er nok temmelig nøyaktig, for vi har bare hatt sex to dager den EL-perioden *ler*

 

Hvordan er formen din?

Tror *panama* har samme dag også:) (termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg ja!er "nygravid" jeg da,men elsker det og syns dette er helt fantastisk-gleder meg til alt som skal skje fremover.første time,høre hjertelyd,ultralyd,handle,kose meg hjemme og styre i huset med en liten i magen.og kjenner at kroppen virkelig arbeider,som du sier.herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant:)

Har allerede fått mye mer lyst og energi til husarbeid... *ler* Og dèt er ikke noe jeg ellers liker best å holde på med;)

 

Flere ganger om dagen bli jeg bare sittende og "føle" :)

Og flere ganger om dagen lurer jeg på hvorfor ikke folk rundt meg SER at jeg er annerledes, at jeg lager en baby :)))

Vanskelig å ikke bare ploppe ut med det mange ganger :) For jeg er så glad, og vil så gjerne dele gleden :)

 

Det er der dere supre jenter her på BIM kommer inn i bildet. Alltid noen koselige her som man kan dele litt tanker og følelser med...

Toppenbra!

 

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...